Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikö aikuiset oikeasti erota 15-vuotiasta 10-vuotiaasta?
Hammaslääkärissä makasin siinä tuolilla, uuteen Androidiin tulee sähköposti, hammaslääkäri tokaisee "'Tuo oli selvästi Tamagotchi! "Ruokkikaa minua sähköllä!" "'

Meinasin tokaista että se oli tärkeä työsähköposti :D

Samanlaisia keskenkasvuisia nassikoita molemmat ;)

Mulla menee kohta hermo noihin kahteen siiamilaiseen, toinen tunkee näppäimistölle koko ajan perkele. :curs: Onneksi toinen sentään vähän tottelee. Jooh, nyt tämä päätti sitten jäädä makaamaan hiiren päälle, kiva kiva. :rock:

^Onko se Panda joku kissakuiskaaja?

En, pari viikkoa kaks siiamilaista vaan hoidossa kun kaveri lähti matkoille. Nyt ne sitten terrorisoi mua huolella! :D

Veljellä oli kans 3 kissaa hoidossa ja oli ne kuulemma aika epeleitä. Yks oli ihan mahtava mouruaa ja juoksi yöllä pitkin kämppää. :D Toinen taas jätti karvaa sen 6kg päivässä ja oli niinku jostain kauhuleffasta. Kolmas oli vain hieman pläski.

Nää osaa avata ovia... Heräsin yöllä kaameaan tömähdykseen/kolahdukseen. Oli kissa avannut vessan oven :D Nyt ne koittaa molemmat syödä teippiä, selkeitä nistejä :D

Mie taas luulen, että ne yrittää saada sitä rullaa auki että vois teipata sut ja hajottaa sun kämpän. Samalla tieten haistelee tussit tyhjäksi. :D

Jotain ne suunnittelee, toinen meinaan äsken kiipes tuolin selkänojalle, että pääs nuolemaan mun olkapäätä. Ei siinä muuten mitään, mutta kun niillä on ihan pirun terävät kynnet ja sitten koitetaan käyttää mun latseja kiipeilyalustana niin ei hjyvä! :D

Hui! Suojele sun hyvinmuodostuneita latseja kissapedoilta! ;)

Annoin niille ruokaa. Nyt toinen tuli tuijottamaan mua tuohon viereen. Jahas, ja toinen saapu kanssa. Pirulaiset selkeesti aikoo hyökätä kun ne levittäytyy tolleen! :D

Paa ne häkkiin? Koht ne kiipeilee verhoissa ja silppuaa vessapaperirullan.... :eek:

Vitsi ku on boree töis...

Häkkiin?! Kissa on häkissä vaan jos se on kuljetuksessa, ilkeetä moinen muuten. :( Ei ne verhoissa kiipeile, mie oon paljon parempi kiipeilypuu :D Aika kiltisti ne on loppupeleissä, tosin olivat repineet lelunalleltaan täytteet ulos päästä. Hienon näköstä kun ensimmäisenä asiana aamulla on vastassa lattialla nalle, jonka täytteet pursuu ulos ohimosta :D

Häkkiin?! Kissa on häkissä vaan jos se on kuljetuksessa, ilkeetä moinen muuten. :( Ei ne verhoissa kiipeile, mie oon paljon parempi kiipeilypuu :D Aika kiltisti ne on loppupeleissä, tosin olivat repineet lelunalleltaan täytteet ulos päästä. Hienon näköstä kun ensimmäisenä asiana aamulla on vastassa lattialla nalle, jonka täytteet pursuu ulos ohimosta :D

Se oli varoitus!

Se oli varoitus!

Siltä vaikuttais. Toi isompi on asettautunut tuohon viereen tarkkailemaan ja pienempi kävi juuri tutkailemassa nettipiuhaa hyvin tarkasti. Eli kun toinen hyökkää niin toinen katkaisee piuhat estääkseen avunpyynnöt! Jos miusta ei kuulu parin tunnin päästä niin olen joutunut väijytyksen uhriksi!

Mun kissa on tosi mustasukkainen kaikista mun naispuolisista ystävistä, mutta jätkistä ei välitä ollenkaan. Luulee varmaan jäävänsä ilman huomiota, jos alan seurustelemaan.

Ei pitänyt exästä, eikä tästäkään ketä olen nyt tapaillut pari viikkoa. :D

Oho! Entä jos se kissa on oikeessa? Yrittää viestittää sulle jotain ;)

Back
Ylös Bottom