Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täydellisesti hyytynyttä sitruunaista hyytelökakkua!

Haluan reenaamaan, mulla on pullea olo! :(

Hyytelökakkua :wtf: Onks siinä sellanen mehevä muropohja ja päällä sit tuota sitruunatäytettä vai? Pullea olo? Pöh ja pah! Parin päivän lepääminen tunnu missään kun siekin tunnut juoksevan kaikki päivät joko treeneissä tai sitten muuten vaan.

Ei tosta tarvisi tapella. Naisen paikka on siellä missä mies päättää, ja jos mies on hyvä kokkaamaan ja nauttii ruoanlaitosta (maailman parhaat kokit ovat miehiä, miehet ovat useissa asioissa naisia parempia) niin ei mulla ainakaan olisi valittamista.

Next? :D

Sie oot mahoton :D

Mitäs tässä, eilen käytiin vähän kesäreissua heittämässä.

Liitteet

• Juhannusreissu.webp
    Juhannusreissu.webp
    328,6 KB · Katsottu: 125
Hyytelökakkua :wtf: Onks siinä sellanen mehevä muropohja ja päällä sit tuota sitruunatäytettä vai? Pullea olo? Pöh ja pah! Parin päivän lepääminen tunnu missään kun siekin tunnut juoksevan kaikki päivät joko treeneissä tai sitten muuten vaan.

Jep, sellainen mehevä pohja ensin, sitten sellainen täyteläinen täytekerros siinä välissä, ja siinä päällä vielä sellainen ohut sitruunakerros. ;)

Voiko hierontaan menemistä vältellä ikuisesti? En uskalla, käykö että meen vasta sitten, kun en enää pääse liikkumaan?

^^ Teidän reitti näyttää nopeesti katsottuna ihan löysältä norsunkärsäesinahkaiselta slerbalta ja kiveksiltä.

Ja sä oot alistuva mies.

Olenko? Tuo oli mulle uutta :jahas:

Jep, sellainen mehevä pohja ensin, sitten sellainen täyteläinen täytekerros siinä välissä, ja siinä päällä vielä sellainen ohut sitruunakerros. ;)

Voiko hierontaan menemistä vältellä ikuisesti? En uskalla, käykö että meen vasta sitten, kun en enää pääse liikkumaan?

Eli ihan loistava kakku :D Miks sitä pitäis vältellä? Mukavampaahan se on kun paikat on kunnossa, höpsö!

Eli ihan loistava kakku :D Miks sitä pitäis vältellä? Mukavampaahan se on kun paikat on kunnossa, höpsö!

Se on ihan loistavaa!
Noku mua pelottaa. Se tulee sattumaan niin paljon, mun jalat ei oo tottunu ollenkaan sellaseen käsittelyyn, kuten esimerkiksi selän hieronnan kanssa. En tiiä tohdinko vierä herkkiä jalkojani runnottavaksi.

Se on ihan loistavaa!
Noku mua pelottaa. Se tulee sattumaan niin paljon, mun jalat ei oo tottunu ollenkaan sellaseen käsittelyyn, kuten esimerkiksi selän hieronnan kanssa. En tiiä tohdinko vierä herkkiä jalkojani runnottavaksi.

Se on kuitenkin vaan hetken kipu. Vertaa sitä siihen, että siun jalat on ihan tukossa ja kipeinä koko ajan. Harkat ei suju ja tulosta ei synny. Onko se sen arvosta sitten? Onko niitä edes pakko runnoa?

Se on kuitenkin vaan hetken kipu. Vertaa sitä siihen, että siun jalat on ihan tukossa ja kipeinä koko ajan. Harkat ei suju ja tulosta ei synny. Onko se sen arvosta sitten? Onko niitä edes pakko runnoa?

Nokun mää oon liian nössö sanomaan/myöntämään kesken hieronnan, että sattuu. Oon niin tuhannen jääräpää, valitettavasti. Loukkaantuukohan hieroja-Mika siitä, jos sille sanoo, että ihan hellästi vain, olen pipi?

Nokun mää oon liian nössö sanomaan/myöntämään kesken hieronnan, että sattuu. Oon niin tuhannen jääräpää, valitettavasti. Loukkaantuukohan hieroja-Mika siitä, jos sille sanoo, että ihan hellästi vain, olen pipi?

Tuskimpa, eiköhän hieroja-Mika ole ennenkin käsitellyt herkkiä asiakkaita :)

Kurttunen penis..

Hello my name is MissEvilEve, and I am a sexoholic.

Meinaatko että Rorschachin musteläiskätestissä mun vastaukset olisi: "Kurttuinen penis...", "Lepotilassa oleva pippeli ja kivekset...", "Karvaiset pallit ja pieni muna...", "Erektoitunut mahtimela...", "Normipenis...", "Perhonen... Ei... Kyllä nuokin on kivekset ja kaksihaarainen pienempi siitin!"

Ei oo seksi kyllä ollut pahemmin tässä mielessä...

Tääl oli samanlaista kakkua tarjolla mut sitruunan sijaan hyydytettyä mustikkaa.. nams :P

Jos paikat on ihan hävyttömän kipeet niin toki voi ottaa pari ekstrapäivää lepoa ja liikuskella vaan kevyesti, mut tuskinpa ne jumit sieltä minnekään häviää. Heitä buranat huiviin ennen hierojalle menoa, niin tekee siit hiukan helpompaa - Anyways, älä tyttö suotta arastele... mä kävisin hierojalla vaikka joka viikko jos ois varaa :) Jos kyseessä on kokenut tyyppi, niin eiköhän se osaa käsitellä juuri sopivan varovasti ja ottaa huomioon lihasten arkuuden jne.

Meinaatko että Rorschachin musteläiskätestissä mun vastaukset olisi: "Kurttuinen penis...", "Lepotilassa oleva pippeli ja kivekset...", "Karvaiset pallit ja pieni muna...", "Erektoitunut mahtimela...", "Normipenis...", "Perhonen... Ei... Kyllä nuokin on kivekset ja kaksihaarainen pienempi siitin!"

Ei oo seksi kyllä ollut pahemmin tässä mielessä...

Todennäköisesti, MissEvilEven pällitesti failed :)

i-dont-always-take-a-dump-at-work-but-when-i-do-i-play-angry-birds.jpg

Mitäs tässä, eilen käytiin vähän kesäreissua heittämässä.

Leppoista touhua cruisailla noita järviseutuja ilman kiirettä. Jokusen kerran on tullut tuolla itsekin samoiltua, käytyä Sulkavan souduissa jne.. Joskus kun oon riittävän varoissani, niin voisin katsella itselleni kesämökkiä noilta kulmilta.

Tääl oli samanlaista kakkua tarjolla mut sitruunan sijaan hyydytettyä mustikkaa.. nams :P

Jos paikat on ihan hävyttömän kipeet niin toki voi ottaa pari ekstrapäivää lepoa ja liikuskella vaan kevyesti, mut tuskinpa ne jumit sieltä minnekään häviää. Heitä buranat huiviin ennen hierojalle menoa, niin tekee siit hiukan helpompaa - Anyways, älä tyttö suotta arastele... mä kävisin hierojalla vaikka joka viikko jos ois varaa :) Jos kyseessä on kokenut tyyppi, niin eiköhän se osaa käsitellä juuri sopivan varovasti ja ottaa huomioon lihasten arkuuden jne.

Mää kävin aika pitkään joka viikko hieronnassa, mutta oon nykyisin niin kiireinen, ettei noita vapaailtoja pahemmin löydy. Voisko joku käskeä mua maanantaina, että soitan sen ajan? Epäilen nimittäin jo valamhiks, että juoksu ei huomenna treeneissä oikeen kulje.
Kiitos rohkaisusta, tuo hieroja kyllä varmasti osaa asiansa. Kyseinen henkilö nimittäin hieroo GBK:n ja Hermeksen edustusjoukkueita ainakin tietääkseni. :)

Back
Ylös Bottom