Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo eiköhän tuo ole ihan arkipäivää ko pariskunnalle niin ei nainenkaan siitä järkyty. Jos selvisi ilman katkenneita hampaita ja murtuneita kylkiluita niin ei se varmaan "pienistä" valita... Tosin voihan se olla toisinkin että olisi ensi kerta, mutta naisen reaktiosta voidaan päätellä aika paljon.

Jahas, saunan taakse -lynkkausjoukko kasaantuu ;)

Kyllä. Suomen vankeinhoitolaitos pitäisi muuttaa Kuritushuoneeksi. Sakkojen muuntorangaistus palauttaa ja väkivalta- ja seksuaalirikoksista tuomita 2-5x kovemmat tuomiot. Törkeään rattijuopumukseen syyllistyneen auto puolestaan pitäisi aina tuomita valtiolle.

Vaihtoehtoisesti vankeinhoito voitaisiin ulkoistaa Venäjälle kahdenkeskisellä sopimuksella, tulisi todennäköisesti halvemmaksi(raha kun on ollut kaikkien viimeaikaisten päätösten taustalla se tärkein syy) ja samalla osa siitä porukasta ei koskaan palaisi ;)

Mä olisin kuolemantuomion puolella. Tiedän että se on vähän plus miinus nolla aihe hyvine ja huonoine puolineen, siinä kun on hyötynsä ja haittansa, mutta pääasiallisesti kannatan kyllä. Nyt on muutaman kerran ilostuttanut normaalia kovemmat tuomiot mistä on uutisoitu, Suomessa ollaan aivan liian lepsuja.

Nii. Valitettavasti en oo eriävää mieltä. Mä pistäisin ton setin vielä potenssiin kymmenen!

Mistäs me voitais tapella? Jos mä vaikka väitän, että naisen paikka EI ole koskaan keittiössä! Se on miehille pyhitetty paikka ja naiset vaan pilaa kaiken siellä. Käykö? :D

Ni hao höpsötin! Mitäs sinne tyynylinnoitukseen kuuluu? :)

Kurkku kipeänä aamuun ankeaan, kuka käski mennä alasti nukkumaan... Maha täynnä sipsiäkarkkiakakkua ja illalla saan lempparityttöni tänne kylään. Näin ihanaa unta viime yönä.
Mitä pörriäinen?

Alasti nukkuminen on se ainoa oikea tyyli! :D Mitäs tässä, eilen tuli tankattua hiilareita ja bratwurstia ja tänään pitäis varmaan käydä vähän tassuttelemassa tuolla lenkkipolulla, tai sit poljen vaan sisällä kuntopyörää kun oon mukavuudenhalunen :D

Alasti nukkuminen on se ainoa oikea tyyli! :D Mitäs tässä, eilen tuli tankattua hiilareita ja bratwurstia ja tänään pitäis varmaan käydä vähän tassuttelemassa tuolla lenkkipolulla, tai sit poljen vaan sisällä kuntopyörää kun oon mukavuudenhalunen :D

Minä en ainakaan tee tänään yhtään mitään. Se on jo kolmas lepopäivä, mutta oon vieläkin niin kipiä, ettei voi jalakoja nostella. Murr. Oliskohan okei ottaa vielä vähän kakkua, se on niin taivaallista!

Minä en ainakaan tee tänään yhtään mitään. Se on jo kolmas lepopäivä, mutta oon vieläkin niin kipiä, ettei voi jalakoja nostella. Murr. Oliskohan okei ottaa vielä vähän kakkua, se on niin taivaallista!

Kakkua! Miekin haluun kakkua :( Kyllähän kakkua saa ottaa jos kurkku on kipeä ja jalkoja särkee. Lepo tekee välillä ihan hyvää, sitä miekin oon tässä nyt pari päivää harrastanut et sais nuo kolhut rauhassa parantua. Taidan kallistua siihen kuntopyörään, kahtelen pari leffaa ja poljen samalla. Siinä saa aika hyvin tehtyä aerobista kun ei tajua edes polkevansa :D On vaan hiukan kipeänä miun takamus jos sen neljä tuntia istuu tossa kovalla satulalla!

Terve Toveri Honda! Mitäs siulle? Joko on kylki kuosissa ja treenit luistaa? :D

Voi Panda kuule, mulla on täällä täydellisesti onnistunutta kakkua! :D (Kyllä, kaivan verta nenästäni täällä. Terveisin elly the mean bitch)

Huomenna olis jalkapallotreenit, ja mua yskittää ja päätä särkee. Kerpele.

Voi Panda kuule, mulla on täällä täydellisesti onnistunutta kakkua! :D (Kyllä, kaivan verta nenästäni täällä. Terveisin elly the mean bitch)

Huomenna olis jalkapallotreenit, ja mua yskittää ja päätä särkee. Kerpele.

Millasta kakkua? Puhutaanko me nyt mansikkakakusta vai onko kyseessä kenties joku suklaakakku?! Piru, nyt iski himo kunnon suklaakakkuun :D Eikä treenata sitten kipeinä!

Yksi yö mökillä
--> jalat täynnä sääskenpuremia joita unissaan on raavittu, ja tuska on suuri. Onneksi kohta kunnolla saunaan 8)

Millasta kakkua? Puhutaanko me nyt mansikkakakusta vai onko kyseessä kenties joku suklaakakku?! Piru, nyt iski himo kunnon suklaakakkuun :D Eikä treenata sitten kipeinä!

Täydellisesti hyytynyttä sitruunaista hyytelökakkua!

Haluan reenaamaan, mulla on pullea olo! :(

Mistäs me voitais tapella? Jos mä vaikka väitän, että naisen paikka EI ole koskaan keittiössä! Se on miehille pyhitetty paikka ja naiset vaan pilaa kaiken siellä. Käykö? :D

Ei tosta tarvisi tapella. Naisen paikka on siellä missä mies päättää, ja jos mies on hyvä kokkaamaan ja nauttii ruoanlaitosta (maailman parhaat kokit ovat miehiä, miehet ovat useissa asioissa naisia parempia) niin ei mulla ainakaan olisi valittamista.

Next? :D

Itsehän vedin tuossa äsken parin-kolmen tunnin jefu-, fudis-, & koristreenit veljen- & siskon lasten kans tuos kentällä.. kiva höntsäillä skidien kans kun kunto ei todennäköisesti kummempiin koitoksiin riittäisikään. Huomenna kun vielä keksis jostain kyydin etelään niin haittais aika vähän. Muuten on tiedossa junamatka josta VR ryövää sen 70€.. :jahas:

Back
Ylös Bottom