Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se olis sitten Christiania kaupan, 120 mil.€ Ostetaanko kolmeen pekkaan? Minä, Alyssa ja Counter?

Okei, kayn huomenna hakemassa pankista lainaa! Vahanko olisi siistia omistaa Christiania. Tekisin siita sellaisen kuin se on joskus aikoinaan ollut. Lisaksi maalauttaisin kaikki talot vaaleanpunaiseksi.

Okei, kayn huomenna hakemassa pankista lainaa! Vahanko olisi siistia omistaa Christiania. Tekisin siita sellaisen kuin se on joskus aikoinaan ollut. Lisaksi maalauttaisin kaikki talot vaaleanpunaiseksi.

Voi tyttö kulta, ne on jo!:) Tai onhan niissä myös hippi-psyke-hämärän rajamailla-graffiteja:D

Kannattaa varmaan skipata noi turhat reissailut ja tulla paikan päälle.

Just - Jos odotukset nousee lähellekään promopuheiden luokkaa niin pakkismimmeille on tiedossa valitettava pettymys.. ei liene nimittäin sattumaa sekään et sinkkuketjuun on jumiuduttu eikä valoa tunnelin päässä näy tänäkään päivänä - Todellisuudessa oon luultavasti useimpien mielestä väsyttävän tylsä heppu jonka elämässä ainoa vaihtelu on painonvaihtelu. :jahas:

Voi tyttö kulta, ne on jo!:) Tai onhan niissä myös hippi-psyke-hämärän rajamailla-graffiteja:D

Jee :)

Taidan tehda tietoisen paatoksen olla tylsimys ja menna yhdeksalta nukkumaan... On tota univelkaa tullut jo kerrytettyakin.

Aika fakiiri oot jos tähän aikaan pystyt nukkumaan:wtf:
Hyvät yöt:zzzz:

Nukuin viimeksi eilen paivalla parin tunnin paikkarit :) Sit valvoin kolmeen asti yolla, minka jalkeen bussilla lentokentalle ja kahdella lennolla tanne Suomeen. Olin perilla joskus kahdelta (Briteissa klo 12), eli aikaa meni kevyet 9h. Vahan vasyttaa, matkustaminen on ihan pyllysta.

Aika fakiiri oot jos tähän aikaan pystyt nukkumaan:wtf:
Hyvät yöt:zzzz:

Kai sitä nyt ysiltä pystyy nukkumaan, jos väsyttää. Mä oon menny joskus kuudenkin jälkee nukkumaan, jos on tarvinu herätä töihin kahelta.

Voi jessus sentään kun on pakarat jumissa. Venyttely ei oo pitkään aikaan sattunut tällä tavalla.

Pitää harrastaa pakarahierontaa!

Et sitten eksynyt :D Mikäs nyt noin jumittaa? Onko sitä taas unohdettu lepopäivät?

Eksyin. :D Mutta löysin pois! En tiiä, ihan tukossa ahterilihakset. Lepopäivä, en mää joura! Ei mulla oo aikaa sellasille. Ehkä torstaina vois pitää.

Pitää harrastaa pakarahierontaa!

Totta. Oon täsä yrittäny mälvätä käsillä persettäni, mutta en saa tarpeeksi lujaa puristusotetta, että siitä olisi mitään iloa.

Totta. Oon täsä yrittäny mälvätä käsillä persettäni, mutta en saa tarpeeksi lujaa puristusotetta, että siitä olisi mitään iloa.

Siinä pitäskin olla vähän ulkopuolista apua :D

Adrift puhuu totuuden sanoja :D

@ellytin, kävikkö sie suunnistamassa vai? :) Lepopäiviä pitää olla, eihän sitä kehitystä tule jos juokset ittes tukkoon ja ylikuntoon. Sitten niitä tulee ihan pakosti! Malttia neiti, malttia.

Siinä pitäskin olla vähän ulkopuolista apua :D

No todellakin pitäisi olla!

@ellytin, kävikkö sie suunnistamassa vai? Lepopäiviä pitää olla, eihän sitä kehitystä tule jos juokset ittes tukkoon ja ylikuntoon. Sitten niitä tulee ihan pakosti! Malttia neiti, malttia.

Eiku pyöräilemäsä reissun, kun huomiset treenit ilimotethin ihan ourolle kentälle, niin kävin kassomasa että löyränkö sinne. :D
Olet suloinen Pandaliini, minä lupaan pitää torstaina lepopäivän! :)

On muuten hierottavalle aikas tuskaista tuo pakaroiden käsittely. Kokemusta on sekä hierojan & hierottavan rooleista sen verran, et neuvonkin nappaamaan 600mg buranan ennen hierontaa tms, niin ei alkaisi ainakaan kovin herkästi itkettää..

On muuten hierottavalle aikas tuskaista tuo pakaroiden käsittely. Kokemusta on sekä hierojan & hierottavan rooleista sen verran, et neuvonkin nappaamaan 600mg buranan ennen hierontaa tms, niin ei alkaisi ainakaan kovin herkästi itkettää..

Oon täsä viimeiset pari viikkoa viivytellyt hieronta-ajan varaamista juuri siksi, että oon juossu alakroppani aika tukkoon. Mulla pitäis hieroa pakarat, reidet ja pohkeet auki + runnoa penikat auki. Ens viikolla on ehkä pakko uskaltaa. It's gonna hurt.

Back
Ylös Bottom