Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ No toki.

Minä:
11sl5xk.png

LLCJ:
LL_Cool_J_Web.jpg

Jos LLCJ näyttää oikeasti tuolta, niin joudun varmaan jättää Itäblogin ja Sergeit väliin, että pääsen sinkkumiittiin!

Hei miehet nyt pliis, hieman säälittävää käydä täällä tällasta vonkausmonologia. Vilauttakaa vähän lihaa naiselle! :D

10e:llä saat elly nähdä perseitä kyllästymiseen asti kun vipit hankit..

Älkää nyt pilatko mun suunnitelmaa, mää tässä oottelen että eqqu kilttinä poikana rupeaa säälimään mua, ja laittaa mulle viestin: "Hei elly! Luin, että pidät lihaksista. Voit tulla silittelemään reisiäni kello x paikkaan x" !

Voi pillu. Englannissa satoi, taalla sataa, joka puolella vaan sataa! Loppuis jo, haluan tana kesana rusketuksen ja rannallekin.

Ookkosää jo suomessa?

Jep, tulin tanaan. Oon perati aika innoissani taalla olosta! Tulen tosin varmaan hulluksi viikon sisalla silla joudun asumaan yksin siskon kampassa. Olen asunut yksin viimeksi joku 3-4 vuotta sitten, sen jalkeen aina ollut joku kamppis :(

Miksei sulla oo ääkkösiä :D Ootko pitkäänkin täällä ?

No koska kaytan omaa lapparia minka ostin Briteista. Mun omppuvauva :) Oon ma varmaan ainakin pari kuukautta. Teen toita niin paljon kuin pystyn ja sen jalkeen ajattelin kayda tekemassa vapaaehtoistyota ekofarmeilla Espanjassa. Syyskuun alussa/puolivalissa viimeistaan lahden.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=VznlDlNPw4Q&feature=player_detailpage[/video]

Siinä loppuillalle ja yölle kuunneltavaa.

Jos LLCJ näyttää oikeasti tuolta, niin joudun varmaan jättää Itäblogin ja Sergeit väliin, että pääsen sinkkumiittiin!

Hei miehet nyt pliis, hieman säälittävää käydä täällä tällasta vonkausmonologia. Vilauttakaa vähän lihaa naiselle! :D

Kannattaa varmaan skipata noi turhat reissailut ja tulla paikan päälle.

Kyllä nuo vaan tuppaa olemaan kuin kaksi marjaa - ei tuo nicki tuulesta temmattu ole. Muhun sen sijaan tuo mäkkipoika osuu valitettavan lähelle... Niin jos mä lähden tuonne miittiin, niin meen vain ja ainoastaan LLCL:n wingmaniksi (ks. http://www.youtube.com/watch?v=gkYcaVel5bo) On huutava vääryys, että noin hieno mies kulkee vapaalla jalalla, varsinkin kun eläkepäivät lähestyvät kyseisellä adoniksella jo hurjaa vauhtia, nimittäin hiuksen hiusta en ole kaverin päässä koskaan nähnyt eli kaljuuntumisvaihe on käytännössä jo takana! Testamenttikin on varmaan valmiiksi raapustettu. :D (Sry dude)

Se olis sitten Christiania kaupan, 120 mil.€ Ostetaanko kolmeen pekkaan? Minä, Alyssa ja Counter?

Back
Ylös Bottom