Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No joo, ehkä aavistuksen verran synkkää jopa.

Minä kyllä tykkään synkästä...Hiukan eri nuotilla toki ! !

Olin yllättyny että joku voi vetää tykimmin Raining Bloodin ku sleijeri, mut Vader pisti kyl melekosella tykityksellä

tuli iha :O olo

Olin yllättyny että joku voi vetää tykimmin Raining Bloodin ku sleijeri, mut Vader pisti kyl melekosella tykityksellä

tuli iha :O olo

Hyvä versiohan tää on...Mutta Araya:aa ei vaan voita kukaan...:D

Edit: Ötyä kaikille...Nyt kohta... zzzzzzzzzzz

Kirjotus alkaa klo 05:57 mutta kirjoitan silti tähän topicciin. Haa, saankohan bannit?

Kyllä on oikeasti paska kesätyö. Ei siis, kyllä tiedän ettei elämän ensimmäinen työ ole mitään ruusuilla tanssimista. Aikaiset aamuheräämisetkin on ihan helppoja minulle (19:45 eilen nukkumaan :pano: ) ja opin jopa syömään aamuisin, jotain mysliä+protskujuoma.
Mutta se itse "työ"... Mm. roskien keräystä oli. Noh, siinä sitten on annettu alue mistä niitä kerätään, ja 3h pitää vain kävellä ja noukkia niitä roskia pussiin. 1h meni, niin nopeana pikakävelijänä olin kaikki isoimmat roskat kerännyt, ja 2h sitten vain kävelin sitä paskaa edestakaisin, ja joskus osui silmään joku pieni karkkipaperi.

Se on siis niin tylsää kuin vain voi olla. Ihan oikeasti, herranjestas kävelee vaan. Oi saisipa vaikka purkaa jotain rakennusta, tai tehdä jotain luovaa :D sitten kun tuolla on vielä niitä 50+ vuotiaita, jotka on koko elämänsä varmaan tehnyt tuota työtä :( ei itse kyllä pää kestäisi. Noh, onpahan sentään helppoa.

mä en ymmärrä, meen kymppii töihin ja paniikissa heräsin tänäänkin seiskan aikoihin ja juoksin suihkuu. ihan ku en muka kerkeis aamutoimiani hoitaa jos heräisin vaikka kasilta tai puol 9 :D

Damn... aikaa koisia aamukahdeksaan asti mut nälkä yllätti nukkujan. :jahas:

Hohhoh, söisit sitä ruokaa välillä niin ei tarttis moisesta huolehtia, ei oo meillä pläskeillä tuollaisia ongelmia. Posketkin on miesparalla niin lommoilla, että auswitchin leiriläisetkin jää pian kakkoseksi.

Eikös sinulla ollut se fiksaatio kääpiöihin? Sellainen sulle, kääpiöpalvelija. Toimii myös jalkarahina tarpeen vaatiessa. Ja toki myös rakastajana, koska olet tuollainen friikki.

En mä tiedä onko se fiksaatio, jos kääpiöys ei ole este. Vaikka kyllä telkkarin kovimmat jannut on aika pätkiä (Tyrion Lannister ja Samson Leonhardt).

Hohhoh, söisit sitä ruokaa välillä niin ei tarttis moisesta huolehtia, ei oo meillä pläskeillä tuollaisia ongelmia. Posketkin on miesparalla niin lommoilla, että auswitchin leiriläisetkin jää pian kakkoseksi.

Kiitos eqqu tästä.. Vielä kun ois lihasmassaa enemmän kuin gulagin pakkotyöläisellä niin sehän ois jo puoli voittoa - Joskus yhdentoista jälkeen tankkailin vielä suht reippaasti mut nälkähän sitä oli jo muutaman tunnin päästä. Ei näin.

Kiitos eqqu tästä.. Vielä kun ois lihasmassaa enemmän kuin gulagin pakkotyöläisellä niin sehän ois jo puoli voittoa - Joskus yhdentoista jälkeen tankkailin vielä suht reippaasti mut nälkähän sitä oli jo muutaman tunnin päästä. Ei näin.

Elä mies palturia puhu, tekee mieli aina juosta itkien karkuun kun fressille astuu sisään ja tuommosen liharekan siellä näkee pyörimässä :D

Back
Ylös Bottom