Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ota pekko vähän pekonia ja nakkia sinne väliin, niin patin kasvu on taattu!

Pitää kattoo jos tulisin kentällä tekeen muutamat vuorot niin vois ottaa pekonit ja nakit sarssista aamupalaks :)

Chorizot on kyllä vähän kuin pekoni ja nakki yhdessä paketissa :D

Pekoni ja nakki yhessä paketissa... Höhö, tuli mieleen jotain todella hölmöä :D

Hyi, mulla on niin pihkuran huono olo, etten taatusti uskalla mennä nukkumaan vielä muutamaan tuntiin, vaikka kuinka väsyttäis. Ilmainen vinkki: älkää hyvät ihmiset syökö ikinä liikaa.

teude, no höhhelis. Oon ruuan väärinkäyttäjä, en alkoholin. Hyvä, että yleensä edes alkoholin käyttäjäksi saan itteni lukea. Ei maistu tuo humalluttava juomapuoli juurikaan, vaikka vallan epäisänmaallinen olohan tässä moisia myöntäessä tulee.

Panda, sano älä muuta. Mutta itteäänhän tästäkin tuskasta saa vaan syyttää.

elly, eihän nyt ole edes vielä myöhä :D Kun sitä nukkumista alkaa miettimään tuossa kuuden paikkeilla aamusta niin silloin voi sanoa, että meni pitkäksi ;)

teude, nyt on niin kertakaikkisen kurja vointi, että ei saa pilailla yhtään :D Jos en paremmin tietäis, luulisin tekeväni kuolemaa.

elly, eihän nyt ole edes vielä myöhä :D Kun sitä nukkumista alkaa miettimään tuossa kuuden paikkeilla aamusta niin silloin voi sanoa, että meni pitkäksi ;)

No kyllä se vain alkaa olla, kun viimeistään kuudelta pitää olla ylhäällä. Plus se, että mää oon pikkuinen vielä, aikuiset tarvitsee vähemmän unta. :) Nyt tarvin vielä jonkun unibiisin soimaan.

Itsehän vedin sivistyneesti(not) vähähiilihydraattisen iltapalan. Nyt viel vitamiinit ja kalaöljytkapselit huiviin niin on valmiina huomiseen taistoon raudan rinnalla maailmaa vastaan..

No kyllä se vain alkaa olla, kun viimeistään kuudelta pitää olla ylhäällä. Plus se, että mää oon pikkuinen vielä, aikuiset tarvitsee vähemmän unta. :) Nyt tarvin vielä jonkun unibiisin soimaan.

Haha, mitkä aikuiset? :D Hirveen aikasin ylös, ei toi oo kivaa :(

Unimusaa ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Täytynee itsekkin rauhottaa musiikkia että saa unen :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pode sinä ruoka-rapulaa, minä menen koisimaan =)
Ei oo reilu työnjako ollenkaan, mutta siihen on kai tyydyttävä.

Mä olen käyttänyt mm. Raised Fistia hyvällä menestyksellä kehtolauluna. Itselleni siis, en sentään keneenkään alamittaiseen ole testannut.

E: Oho, lipsahti jo näköjään ketjun aikahaarukan ulkopuolelle.

Back
Ylös Bottom