Tais olla pandan possu mennyt huonoksi jo... :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saippuassa?Mitä sie teude hourit? :D
Tuparit!
(no on siellä oikeesti tilaa, ei se mikää ihan nukkekoti ole..)Ei mahu, on nii vähä neliöitä että ei mahu ku yks vähänki hartiakkaampi tyyppi per "huone" :D Mulla tulee niin olemaa ongelmia erityisesti vessassa ja keittössä, about puol neliömetrii kävelytilaa. Samaa settii parveke, sinne melkee joutuu peruuttamaa. Siksi se onkii söpöpikkuasunto!(no on siellä oikeesti tilaa, ei se mikää ihan nukkekoti ole..)
Tais olla pandan possu mennyt huonoksi jo... :(
Tais panda vähän leikkiä teiän kanssa, tosikot :D
Huomisen eväskanat paistumassa...
tolla teuden logiikalla mun tuleva luukku vetää sen about 10 henkee, ehkä jopa 13, koska joku on aina tupakalla partsilla, joku vessassa ja joku jossain muualla häsäämässä :D ps. tonnikala tomaattikastikkeessa on pirun maistuva iltapala
Mulla on sellanen viba, että nukun huomenna myöhempään ja jätän tukan suoristamatta.
Manchego tortilla(munakas), valkosipulitäytettyjä oliiveja, aiolia ja chorizoa... Lähti iltapala vähän lapasesta :jahas:
Hyvä viba! Sellanen hiukan pörrönen ja luonnonkihara kampaus on meinaan aika :haart:
Kun illalla pesen hiukset, menen pörröpäänä nukkumaan ja aamulla herään taas pörröpäänä.