Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei mahu, on nii vähä neliöitä että ei mahu ku yks vähänki hartiakkaampi tyyppi per "huone" :D Mulla tulee niin olemaa ongelmia erityisesti vessassa ja keittössä, about puol neliömetrii kävelytilaa. Samaa settii parveke, sinne melkee joutuu peruuttamaa. Siksi se onkii söpöpikkuasunto! :rolleyes: (no on siellä oikeesti tilaa, ei se mikää ihan nukkekoti ole..)

Ei mahu, on nii vähä neliöitä että ei mahu ku yks vähänki hartiakkaampi tyyppi per "huone" :D Mulla tulee niin olemaa ongelmia erityisesti vessassa ja keittössä, about puol neliömetrii kävelytilaa. Samaa settii parveke, sinne melkee joutuu peruuttamaa. Siksi se onkii söpöpikkuasunto! :rolleyes: (no on siellä oikeesti tilaa, ei se mikää ihan nukkekoti ole..)

No mie oon tämmöne pieni ja hoikka, mahdun varmasti! Oma kämppä on semmoset 40 neliöö ja on tänne 20 henkeä mahtunut :D

tolla teuden logiikalla mun tuleva luukku vetää sen about 10 henkee, ehkä jopa 13, koska joku on aina tupakalla partsilla, joku vessassa ja joku jossain muualla häsäämässä :D ps. tonnikala tomaattikastikkeessa on pirun maistuva iltapala

tolla teuden logiikalla mun tuleva luukku vetää sen about 10 henkee, ehkä jopa 13, koska joku on aina tupakalla partsilla, joku vessassa ja joku jossain muualla häsäämässä :D ps. tonnikala tomaattikastikkeessa on pirun maistuva iltapala

No on kyllä melko pieni luukku, jos on reilut 20 neliötä. Tosin kyllä minä mahdun sinnekin =)
Itse tein juuri makaronia ja tonnikalaa tomaattikastikkeessa, nomnom.

On se pieni mutta mulle just sopiva luukku, isommalle ei oo tarvetta täl hetkellä ja hyyyvin vähä kotona chillailen ni se on just mulle tehty :)
Ja mun tekee edellee mieli spagettii ja jauhelihakastiketta.... Pakko saada sitä viimestää viikonloppuna. Muuten hermostun.

Onpas suloinen naarasotus :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom