Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:lol2: Haha, miten arvasit, että alan blogittaan nimellä Ellyn pyllykuvat? :D

Seuraisin ihan satavarmasti päivittäin! :D

^^ Koska naisilla on noita "juttuja" joilla saavat ainakin miesten mielenkiinnon kys. blogia kohtaan heräämään.

Onneksi oma blogini tulee olemaan vain kutsuttujen lukijoiden luettavissa, eli ei tarvitse sinnekään houkutella isoja kävijämääriä. Ne lukevat, ketä kiinnostaa meikäläisen elämä.

Hei taas! Pienet nokoset pizzan jälkeen teki tehtävänsä ja olen taas elävien kirjoissa :D Siitäs sait krapula, muahhahaha hävisit taas! :hyper:

Vois käydä kipasee hiukan jäätelöä kaupasta niin oiskin kunnon mättöpäivä kasassa. Tosin kalorit ei nouse hirveen ylös kun muuta ei sit ookkaan syöny :rolleyes:

Hajoilkaa pedobearit tohon.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joopajoo, rauta painoi about 50% enemmän mitä normaalisti. Sanokaa nyt joku, että maapallon massa on yhtäkkiä lisääntynyt dramaattisesti ja täten painovoima kasvanut, eikä mulle vaan oo kukaan kertonu mitään.

muija jätti ja kunnin känni ppääl, itu mikö oöivä tänää ob? oli könni olympiamalsiet mentii aidan yliu. puhettaa

Sehän mennee yllättävän hyvin tuo kirjoittaminen kännissä. :)

Voimia sinne, foresrun.

kiitos <3 iskin vittu jäätelö myyjön xD mä iskin jöötelä myyjän ja sain exältä turpaa? Mut olni mies ja otin turpiin ja ern lyöny naita.

kiitos <3 iskin vittu jäätelö myyjön xD mä iskin jöötelä myyjän ja sain exältä turpaa? Mut olni mies ja otin turpiin ja ern lyöny naita.

Saitko jätskiä?

Hyvä ettet lyöny. Se on mies eikä hiiri, joka jättää lyömättä.

Seurustelit jonkun kanssa ja iskit toisen naisen, ja muija jätti sen takia?

Joo. sain jäätelö. ja otin muijalta turpaa 10 kertaa mut kestin ku mies. tuli avarii ja nyrkkiä. Mut lihakset pumppii ja kaikki otettii vastaan. nyt neuvokaa muoö oon viel nuori. en lyäöny naista.

nojoo. oli kyl toinen kerta joku petin. ihan oiekin mulle. Mut mul on se jäätelö muija hömeenlinnas viel ;)

Back
Ylös Bottom