Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

harvon mutta todellaki viikko kerrallaa :D. mut hei jäätelömuijaki harrastaa anmpumista :) vitu jees varmaa. mä otan siitä emännän

FPS tai strategiapelejä kyllä. Muita pelejä ei oo tietokoneelle suunniteltu/tarkoitettukaan :)

Häpeäisit kun tuommosia puhut.

Pandahan tuossa jäntevästi asian muotoilikin.

harvon mutta todellaki viikko kerrallaa :D. mut hei jäätelömuijaki harrastaa anmpumista :) vitu jees varmaa. mä otan siitä emännän

Jatka samaa rataa, niin pääset tosiaan pilven reunalle, muttet jääkärinä.

Kaunis oli kys. eukko tänään kun tuutin kävin.
sell-ice-cream-trucks-800x800.jpg

iha vitun sekanen vkl... mitäö vittua me ollaa pojat tehty.
mö myin manneille kaljaa junassa hja ne viel makso takasin==????

Meil oli känni olympialaiset xD mä vein. Mut hei. missihä se on kompormissiki- IN FLAMES - - DELIVER US:pano::pano::pano::pano::pano::pano::pano::pano::pano::puntti::puntti::puntti::puntti::puntti::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::worship::worship::worship::worship::worship:

I make it rain BITCHES!!!

754030154.gif

Illan soolo 2:10 eteenpäin

Sori ei tule tänään enempää tykistystä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mut oli se kyl kova paikka kun sua tullaan lyömään ja katon silleen et, mikäköhän nyt on homman nimi
niiko et, mitä vittuu
siin vaihees halusin vaan äkkii ulos
...

Jäde muija puhuu. mut hei
kattokaa mitä se sano.

koska entiiä
tänään oli oikeesti tiekkö sellane fiilis että
nyt mä uskon rakkauteen ensisilmäyksel=)

Voin sanoo e tpilluu tulee. mites teil???

Oletko sä oikeasti ihmeissäs että muijas suuttui siitä kun petit sitä toisen kanssa? Kerro että tää on joku läppä? Pliis. Haluan säilyttää uskoni ihmiskunnan älykkyyteen...

Jos sitä savukkeen polttais ja sit menis nukkumaan, tulis eka yö tällä viikolla kun nukun kahentoista ja aamukaheksan välil.

Ei tää nyt ihan putkeen menny, nukkumaan eilen kahelta ja heräsin 10 ekan kerran mutta väsytti niin saatanasti joten menin takasin nukkumaan olihan kuitenkin sunnuntai. Heräsin sitten neljän aikaan päivällä.

Sanomattakin selvää että 14 tunnin unien jälkeen ei väsytä hirveesti.

Oletko sä oikeasti ihmeissäs että muijas suuttui siitä kun petit sitä toisen kanssa? Kerro että tää on joku läppä? Pliis. Haluan säilyttää uskoni ihmiskunnan älykkyyteen...

Mä oon juonu 4 pv joten voinko ola kovin jörkevö??

Back
Ylös Bottom