Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No naaman peset kuitenkin ja harjaat hampaat(piti ensin laittaa että harjaat hamput mutta siitä olisi voinut tulla sekaannuksia).

No sen voin just ja just ehka tehda. Mut en viela vaan sit ku meen nukkumaan! Voisin kylla vahan harjata hamppuakin.

No voi nyt LOL, teinkö mä muka jollekin jonkinlaisen treeniohjelman, hä? :D Taisin tehdä, nyt toivotaan että siitä on jotain hyötyä ja oon jotain sentään oppinut näiden vuosien aikana (vaikka ite oon edelleen tämmönen rimpula). :puntti:

Johan on heikkoa tuo miesten laatu sielläpäin. :D

Ei kaikki onneksi. :) Mutta onpahan jotain oppinut. Kerran kun rude boyn kanssa seurustelee, niin ei tarvitse enää uudestaan kokeilla. Osaa unelmoida myös halaustaidollisesta, kiltistä ja hyväkäytöksisestä miehestä. :)

No voi nyt LOL, teinkö mä muka jollekin jonkinlaisen treeniohjelman, hä? :D Taisin tehdä, nyt toivotaan että siitä on jotain hyötyä ja oon jotain sentään oppinut näiden vuosien aikana (vaikka ite oon edelleen tämmönen rimpula). :puntti:

Ookko sie ryhtyny Personal Traineriks vai? Osaatko opastaa myös pandoja? :whip::puntti:

Ei kaikki onneksi. :) Mutta onpahan jotain oppinut. Kerran kun rude boyn kanssa seurustelee, niin ei tarvitse enää uudestaan kokeilla. Osaa unelmoida myös halaustaidollisesta, kiltistä ja hyväkäytöksisestä miehestä. :)

Ei kukaan unelmoi meistä nössöistä. Ei kukaan. Muuten purnausketjukin ois tyhjä :rolleyes:

Panda ei oo mikään nössö eikä kiltti poika. Täällä se pyörittelee kahta kuumaa naista, toinen reilusti vanhempi ja toinen reilusti nuorempi.

Panda ei oo mikään nössö eikä kiltti poika. Täällä se pyörittelee kahta kuumaa naista, toinen reilusti vanhempi ja toinen reilusti nuorempi.

Eikä unohdeta sitä et sillä on kukka+olut treffitkin käytännössä sovittuna miehen kanssa.

Wtf :lol2: onko tuo nyt "reilua".

Wtf :lol2: onko tuo nyt "reilua".

Jaa mikä? Sekö, että Panda saa kaikki naiset, vai toi "reilu" ikäero? Ensimmäiseen vastaan, että ei oo reilua ja toiseen, että onhan se ainakin reiluhko.

E: mutta kyllä mä tiiän ettei se ikäero sulle oo vielä mitään.

Back
Ylös Bottom