Nyt otat höpsötin pitkän ja lämpimän suihkun ja unohdat kaikki maailman murheet hetkeksi!
Miekin painun tästä hetkeksi ->
Miekin painun tästä hetkeksi ->Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miekin painun tästä hetkeksi ->Mää tykkään susta Panda!![]()

Voi pylly. Vuosi sitten lahdin reissuille yhden matkalaukun kanssa ja se oli kaikki mita omistin. Tassa nyt pakkailen kamoja kesaa varten ja tavaraa on sellaset 3 laatikollisen verran :jahas: Vois pitaa huutokaupan tossa pihalla, en ma tarvitse enka halua nain paljon tavaraa.
Niinhän sä nyt sanot :D Tuota naiset harvemmin muutenkaan mulle sanoo![]()
Kuitenkin olet ostanut ne kaikki, jotenka lopeta se itsesi pettäminen ja tunnusta olevasi edes jossain määrin yhtä materialistinen kuin me kaikki muutkin ;) Eihän me oikeesti tarvita läheskään kaikkea rojua, mutta ne helpottaa elämää ja on ihan käteviä. Mut jos nyt alat kuitenkin karsimaan niin ensimmäiseksi kaikki Applen tuotteet roskiin. :D
Kuuma suihku tekee aina yhtä hyvää! Miksei ihmiset voi olla vesieläimiä?!
Okei, kai ma jossain maarin olen materialistinen. Varsinkin nyt kun olen loytanyt eBayn... Olen ostanut ihan sikana vaatteita ja osa niista oli huonoja, joten nyt ne lojuvat kayttamattomina kaapin peralla. Huoh.No mua ei onneks tarvitse laskea naiseksi. Voin olla vain sellainen tytönheitukka. Kevytkenkäinen hepsankeikka.
Okei, kai ma jossain maarin olen materialistinen. Varsinkin nyt kun olen loytanyt eBayn... Olen ostanut ihan sikana vaatteita ja osa niista oli huonoja, joten nyt ne lojuvat kayttamattomina kaapin peralla. Huoh.
En varmasti heita rakasta lappariani roskiin! Ei tollasta saa edes sanoa! Taa Air on seksyin lappari minka olen ikina omistanut :haart:

eBay on pahuuden pesä :lol2: Vaatteet on tosin helppo viedä kirppikselle, että siinä mielessä kaikki toivo ei vielä ole menetettyä! Mut joku Mäkki... noh, ymmärtäähän sen kun sie olet nainen![]()
Taa on ohut ja kevyt ja hopee ja tassa on omenan kuva. Nii ja hiiripadilla voi tehda siisteja temppuja! Mita muuta koneelta voi toivoa? :DVoi kuule, ei nyt lähetä tuolle linjalle ollenkaan :D
Siinä ei riitä laskentatehot bitcoinien generoimiseen, se ei jaksa pyörittää uusimpia pelejä täysillä grafiikoilla ja muutenkin se on ylihinnoiteltu läpyskä, jossa maksaa juurikin vain se nimi ja omenan kuva :D Pöytäkone > läppis.
Snif snif, nyt hippi pesulle.
Mää hion täällä mun taistelusuunnitelmaa! Treenaan aina mikroshortseissa ja sitten kun viereisellä kentällä pelaa miesten joukkue, niin vahingossa pallo karkaa multa sinne, ja joudun juosta Baywatch-tyyliin sinne keskelle hakeen palloa sillee "Anteeksi förlåt". Sitte saattaa olla että ennen sitä juomatauolla mun pullosta vuotaa mun paidalle vettä.

Mää hion täällä mun taistelusuunnitelmaa! Treenaan aina mikroshortseissa ja sitten kun viereisellä kentällä pelaa miesten joukkue, niin vahingossa pallo karkaa multa sinne, ja joudun juosta Baywatch-tyyliin sinne keskelle hakeen palloa sillee "Anteeksi förlåt". Sitte saattaa olla että ennen sitä juomatauolla mun pullosta vuotaa mun paidalle vettä.
Jooh, se siitä...mulla on selkeesti liikaa vaatteita kun en keksi niille enää paikkoja minne mahtuisi. Ois taas pari pinoa tuossa, mille en keksi paikkaa minne pistää, ...kele.