Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ajattelin tulla ruoskani kanssa viihdyttämään yökansaa :D

Me olemme täällä valmiina...Siitä vaan hutkimaan...:whip:

129277820940.jpg

Pistetääs vähän yöhön jytinää...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tiina Kasvi veti kerran vaparin kissanaisena, ei ole tosin ainoa.

Joku vetää kerran mä vedän joka yö :D

Meinasinkin pyssy heittää sulle et laitahan jotain musaa tykittäen ettei mee ihan hiljaseks täälläkään tää meininki. Olit tosin ajatustani nopeampi :)

Joku vetää kerran mä vedän joka yö :D

Meinasinkin pyssy heittää sulle et laitahan jotain musaa tykittäen ettei mee ihan hiljaseks täälläkään tää meininki. Olit tosin ajatustani nopeampi :)

Jepulis,

Välillä nopeet syö hitaat. Ja toisissa asioissa hitailu palkitaan...

Ehana biisi :) Sä kyl osaat linkittää noita karheita ja kauniita kappaleita. Jäätiinks me taas hetkellisesti kaksin vai?

Kattelin tuossa tykillä pari hienoa luontodokkari pätkää ja pingviinit jäi päälimmäisenä mieleen. Kukapa noista hauskoista vipeltäjistä ei tykkäis.

article-1393379-0C5AE6E400000578-413_964x683.jpg

article-1393379-0C5AE6D700000578-753_470x715.jpg

58fb04838a.jpg

article13933790c5ae7aa0.jpg

199b248f4f.gif

funny-pictures-gif-penguin.gif

Tepe83, mun on pakko sanoa etta tykkaan tosi paljon sun sigusta! Aivan ihana :)

Pitais katsoa leffa. Jotain kevytta homppaa mielellaan tai sit jotain tosi kaunista. Ehdotuksia?

Mitä meidän pikku opiskelija? Katso Blade Runner jos haluat nähdä kauniin elokuva, tai Kauriinmetsästäjä. Toi hömppä ei ole oikein mun alaa. Monster´s ball? Mangnolia?
Mulla pyörii nyt joku Snipesin thrilleri, vaikuttaa ekat 15min. ihan kohtuulliselta.

:)

Cassandra`s Dream lähtee ainakin mulla pyörimään ihan just.

Toi pitaakin muuten katsoa jossain vaiheessa.

Mitä meidän pikku opiskelija? Katso Blade Runner jo haluat nähdä kauniin elokuva, tai Kauriinmetsästäjä. Toi hömppä ei ole oikein mun alaa. Monster´s ball? Mangnolia?

Eipa ihmeempia, tentit alkavat olla pikku hiljaa pulkassa ja tanaan kokeen jalkeen otin loppupaivan vapaaksi. Mikas tassa ollessa ja chillatessa :)
Blade Runner kaunis elokuva? Eiko se ole jotain actionia? Magnolia nayttaa hyvalta, taidan katsoa sen. Tosin tapani mukaan varmaan puolessa valissa alkaa vasyttaa ja jatan kesken. Nukkuminen on niin kivaa!

Tepe83, mun on pakko sanoa etta tykkaan tosi paljon sun sigusta! Aivan ihana :)

Pitais katsoa leffa. Jotain kevytta homppaa mielellaan tai sit jotain tosi kaunista. Ehdotuksia?

The Human Centipede Voipi tulla yrjö...

TheHumanCentipede.jpg

Back
Ylös Bottom