Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylki on sellasella mallilla että voidaan pomppia, mutta rauhallisesti.

I iz happy. :)

o/ <--- siinä on äijän pää ja toinen käsi pystyssä että ikään kuin "Hei! Minä täällä näin olen helvetin huonokuntoinen ja kankea paksu!"

Go Byrd Go :)

o/ <--- siinä on äijän pää ja toinen käsi pystyssä että ikään kuin "Hei! Minä täällä näin olen helvetin huonokuntoinen ja kankea paksu!"

AAAAA!! Lähdetäänkö yhdessä treenaamaan? :) (mutta vain sillä ehdolla, että juokset hitaammin kuin minä! ;)) Mun pitää laittaa vielä treenivaatteet päälle, niin sitte oon valmis!

Voin kuule taata että juoksen hitaammin kuin sinä, ja sitäkin lyhyemmän aikaa. Tosin oon niin köyhä ettei mulla oo varaa matkustaa pohjanmaalle treenaamaan :(

Vittu helmee! MM-huumassa hukkunnut uniikki maastofillarini löytyi tunti sitten kun lampsin salilta kotio.
Kesä pelastettu:)

Tepe on tankannu micraansa taas jotain lentobensaa.

Se on alkanu vetääkin takapäästä:lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Polvi vittuilee. Tässä koitan keksiä hyvää asentoa istua kun jalka on nostettuna ylös ja polvi on siteessä, että kylmäpakkaus pysyy paikallaan.

Jos et saa pidettyä jalkaa kauaa ylhäällä, niin sitten kokeile istua sohvalle/sängylle niin, että laitat polven alle pari-muutama tyynyä. Se rentouttaa yleensä aika hyvin sen seudun lihakset ja jääpussikin pysyy paremmin. :)

Toivottavasti kipu hellittää, harmi että tuollaista joutuu kestää. Koitahan jaksaa!

Kyllähän se jalka tässä pöydän päällä pysyy ja kylmäkalle pysyy paikallaan kun se on liimasiteellä jalkaan paketoitu nyt. Vähän vittumaista vaan ja takareisi saa pientä venytystä niin välillä pakko siirtää alemmas.

Mika sun koivessa on?

Ma taas olin ihan painvastaisissa fiiliksissa about tunti sitten kun tulin lenkilta. Olisin halunnut vaan juosta ja juosta koko illan, koska se oli niin kivaa kauniissa ilta-auringossa. Vihdoinkin sateiden jalkeen alla olla hyvat kelit taallakin. En ma kylla tosin paivalla paassyt niista nauttimaan, oli taas kerran tasaisen tappava 8.00-17.00 kirjastossa :jahas:

Mika sun koivessa on?

Hyvä kysymys. Tossa vasemman polven ulkosyrjässä olevien jänteiden kohalla sattuu niin helvetisti kaikki koukistaminen, ylös ja alas meno jne. Suorana kun pitää vähän aikaa niin se vähän jumahtaa. Alko vaan kesken juoksun sattumaan ja siitä paheni sitten loppua kohden. Tyhmänä juoksin sitten sen 10km loppuun hammasta purren. Toi on nyt pari kertaa ottanut vähän potkua tai vääntynyt hiukan treeneissä niin tiedä sitten onko se vaan niistä ärtynyt vai mikä on. Ei siinä mitään mustelmia, turvotusta tai muuta ole. Liikkuminen vaan sattuu :curs:

Back
Ylös Bottom