Siinapahan riipasette, ma lahden illaksi toihin :jahas: Champions League finals naytetaan screenilta meidan puljussa, joten saan varmaan kaataa aika monta olutta... Vois huvikseen vaikka laskea et miten monta. Ja sit juoda saman maaran heti kun tentit ovat ohi ja on muutakin elamaa kuin koulu + tyot.
Joo-o, katotaa lentääkö koululta kämppä alta. Ei vittu eiks ne tajuu et mä oon opiskelija ja ku on opiskelija ni sillon vietetään kosteaa opiskelijaelämää. VITTU
Mikäs se sellainen luokkaretki on missä ei saa ryypätä. Me saatiin ysillä dokata ja opettajat oli vähintään yhtä pleksit mennen tullen. Etteköhän teki siellä pysty ottamaan, laiva kuitenkin suht iso paikka ja tuskin maikoilla on alkometrejä mukana, laittaa merisairauden piikkiin tms. Niin ei meillä tietenkään lupaa ollut mutta maikat vaan naureskeli.
Me ei mennä laivalle, vaan hotelliin vähän kauemmaks missä nyt asutaan, sellaset 300-400km taksimatka tulee kotiin ja vanhemmat maksaa jos jää kiinni alkoholinkäytöstä... :D Kyllähän jos kaverin huoneeseen menee ja kaveri tarjoo kaljan niin kyllähän noin voi ottaa mutta ei siä känniä vedellä (tai itse en ainakaan).
Vai että semmonen tapaus, ei mulle tullut mieleenkään että luokkaretki tapahtuisi jossain muualla kuin laivalla. Tai oltiin me ala-asteella viikko Ahvenanmaalla mutta sinnekkin mentiin yllättäen laivalla. Aika kohtuuton sanktio kyllä mielestäni.
Kyllähän me oltais voitu laivalle mennä mut ajateltiin mennä yhteen hotelliin pariks päiväks ja sitten saa tehä mitä lystää elokuvia, uintia ja sensellasta.
"And in a way it seems there's no one to call
When our thoughts are so numb and our feelings insecure
We all have emptiness inside
We all have answers to find"