Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En itse vaan tykkää :D Varsinkin ei (tunnu) hyvältä kun aina töissä tulee kädet ihan hemmetin paskasiksi niin ei kiinnosta niillä sormilla ruveta näyttöö koskettelee ettei tartte ihan heti putsata.

Ei nyt tuon "hitauden" takia kannata välttää ostamista :D itse ainakin kirjoitan ihan yhtä nopeasti ellen nopeammin kosketusnäytöllä.
Ja ei siihen näyttöön lika niin helposti tartu, ostaa suojakalvon niin ei ainakaan mitään tarvi pelätä ja mitäpä se haittaa vaikka vähän likaa onkin näytöllä :)

Ja onhan siinä sekin ettei tule enään "normikännykkä" mieleen, kun on tottunu sellaseen ja haluaa sellasen.

Onkos ne pakkiksen pikku nassukat täällä ihan simoissa ja villinä, vai onko valion käyneet rahkat vienyt pikku nussukoista viimesetkin voimat?

Aattelin riipaista semmosen 11 tunnin yöunen minimissään ja muutama tunti sen jälkeen viettää parisen tuntia tatamilla kierimässä, hyviä öitä vain!

Itse tekisin kyllä mieluummin sitä kuin jotakin toimistotyötä mikä tarvitsee ajattelua. hyi

Eipä sitä tiijä. Itse en ole kyllä toimistotöissä ("vähän" paskasemmissa :D) mutta ei kiinnosta vaan istua päivää jossain hikisessä ja pienessä konttorissa, kyllä mielummin rassailen autoja ja koneita.

Missä kaikki naiset on? Luulis että on tupa täys kun Tepe on huudeilla ;)

Onkos kukaan kattonut tuota Aholan Joken leffaa mitä tuossa ylhäällä mainostetaan?

Mmm, totta tuokin.
Mutta mielummin istun sielä hikisessä konttorissa kun kuuntelemassa aasiakkaita :D
''Onks plussakorttia''
''Mul on vaan näitä miinuskortteja...'' HEHHEH

Ja lähestulkoon aina +50 v herrasmies. Tosi hauskaa :D

Back
Ylös Bottom