Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu on helmee kun on oman kylän poika on tossa isolla kun avaa Pakkiksen. Jokke on oikeesti ihan vitun rento jätkä, ei todellekaan ole noussut kusi päähän. Tossa se vaihto kiusta salin saunaa, siinä se forkuilla nosteli n.60kg kiusta kuin jotain mäyräkoiraa. Silloin kun teki ovihommii joskus 90luvulla niin ei ollut niin rento jätkä. Mannet kaivot puukot esiin niin jokke nappas pesismailan ja meni siihen kadulle että mitä vittua! Mannet lähti haneen, itse silminnäkijänä, true story.

Mäki nukuin tossa puoltoista tuntia ja jumalauta että olin pihalla ku heräsin. Aika, paikka ja identiteetti ihan hukassa siinä hetken aikaa eikä pystyssäkään meinannut pysyä. Kohta pääsee sentään kotiin ja huomenna olis vapaapäivä :rock:

Mäki nukuin tossa puoltoista tuntia ja jumalauta että olin pihalla ku heräsin. Aika, paikka ja identiteetti ihan hukassa siinä hetken aikaa eikä pystyssäkään meinannut pysyä. Kohta pääsee sentään kotiin ja huomenna olis vapaapäivä :rock:

Hei määki heräsin siihen, että puhelin soi, ja luulin sen olevan herätyskello aamulla. :D Olin jo sillee "hitto, ei kello voi olla jo 06.00" ja tökin sitä näyttöä epämääräsesti.

Hei määki heräsin siihen, että puhelin soi, ja luulin sen olevan herätyskello aamulla. :D Olin jo sillee "hitto, ei kello voi olla jo 06.00" ja tökin sitä näyttöä epämääräsesti.

Mulle käy aina toisinpäin, eli herään herätyskelloon ja jupisen itekseni että kuka helvetti mulle soittaa keskellä yötä.

Mulle käy aina toisinpäin, eli herään herätyskelloon ja jupisen itekseni että kuka helvetti mulle soittaa keskellä yötä.

Työt kun alkoi muutama viikko sitten, niin olin edellisen yön valvonut ja katsonut lätkää. Seuraavana iltana kävin sitten kuudelta nukkumaan, taju pois samantien. Puhelin soi ja olin varma, että pomo soittaa ja olen jo myöhässä töistä. Laitoin housuja jalkaan samalla kun hölisin puhelimeen ihan omiani, jotakin töistä. Sitten heräsin vihdoin kokonaan, iskä nauraa puhelimessa, itse housut puolitangossa ja ihmettelin, että missä helvetissä olen ja mitä kello on. Kello oli 9 illalla ja ukko vain soitti, että missä kamera on. Oli hieman höhlä olo.

Voi helevetti... neljän tunnin päiväunet ja herääminen voimattomana (ihan kaikki voimat pois) ja ihan pihalla kaikesta, muistan ainoastaan kun juoksin karkuun käärmeitä... Joka puolella niitä helevetin agressiivisia käärmeitä.... Käärmeissä pääosassa oli Puffadderi (http://fi.wikipedia.org/wiki/Puffadderi) mikä on nyt ollut helevetin monessa unessa mukana. Toinen oli joku musta taipaani. Toivottavasti ei ole enneunia

Voi helevetti... neljän tunnin päiväunet ja herääminen voimattomana (ihan kaikki voimat pois) ja ihan pihalla kaikesta, muistan ainoastaan kun juoksin karkuun käärmeitä... Joka puolella niitä helevetin agressiivisia käärmeitä.... Käärmeissä pääosassa oli Puffadderi (http://fi.wikipedia.org/wiki/Puffadderi) mikä on nyt ollut helevetin monessa unessa mukana. Toinen oli joku musta taipaani. Toivottavasti ei ole enneunia

Sä oot kyllä sekasin :D

Ei saakeli että on kaunista laulua... Tää seireeni sais viiä meikät. :D On muuten helvetin kauniskin. :kuola:

Koska kellään ei kiinnosta niin laitan vielä Yasmeensong - muijan saitti.
Tuossa viellä tuosa videossa lauletusta laulusta pätkä parempi laatusena... Harmi että noita biisejä ei löydy tubesta. :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
AI hitto mäkin torkahdin hetkeksi tähän sohvalla kun on vähän rankka yö takana. Onneksi luuri soi, olis vitutanut nukkua "päikkäreitä'pidempään.

142 g niin makeaa suklaata, että jokainen palanen vaatii desin kylmää vettä. Ja näin helposti Elli sanoi heihei terveelliselle ruokavaliolle.

ps. Mittailin ruhosta lämpötilaa äskön, kuumetta pukkaa...

Back
Ylös Bottom