Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Naurettava leffa, en tajua mikä siinä on niin koskettavaa. Itse vain nauroin siinä lopussa.

*dislike this comment*
Moni nauraa myös hysteerisesti kauhuleffoja katsoessaan. Nauru toimii puolustuskeinona tunteita vastaan joita ei halua tuntea. Oikeasti sä meinasit pillittää kuin pikkutyttö! :evil:

*dislike this comment*
Moni nauraa myös hysteerisesti kauhuleffoja katsoessaan. Nauru toimii puolustuskeinona tunteita vastaan joita ei halua tuntea. Oikeasti sä meinasit pillittää kuin pikkutyttö! :evil:

Ei pidä paikkaansa. Kauhuleffoja en tykkää katsoa ja kyllä leffat tunteita herättää, mutta Braveheart oli vain hölmö. Ehkä katsoin sen liian vanhana ensimmäistä kertaa.

elly onnittelut, oot täysin normaali ja tavallinen nainen.
teude, uskotaan sitten että oli sun mielestäs hölmö leffa, mutta kuulut pieneen vähemmistöön mielipitees kanssa ;)

teude, uskotaan sitten että oli sun mielestäs hölmö leffa, mutta kuulut pieneen vähemmistöön mielipitees kanssa ;)

Olen tämän huomannut, kun kyseisestä leffasta on joskus tullut puhetta milloin missäkin piireissä. Nyt on hyvä aika lähteä nukkumaan.

Millasia koulujuttuja? Lukemiseen muuten auttaa ainakin se, että tietokone on kiinni ja eri huoneessa kuin missä sinä luet :D

Torstaina pitäisi kipittää koe tekemään. Töitten jäläkhen alotin lukehan, mutta nukahin kesken kun olin niin väsy. Eikö se ole ihan hyvä syy nytkin mennä nukkumaan, kun tietää että kuitenkin nukahtaisi?

*pliispliispliis armahtakaa joku*

Elu on liekeissä. :rock:

Braveheart on kyllä helevetin hyvä leffa.

Mieskyyneliä. :D

Mene nukkumaan höpsö. Jos tänään olit jo niin väsynyt, että nukahdit kesken lukemisen niin eikö silloin kannattaisi panostaa siihen lepoon kanssa? Luet sitten huomenna skarppina ja painat kaiken mieleesi.

Joo niin mää menenkin kohta, kävin äskön pesemässä piiskan, niin kesti. Nyt luutuan hampaita.

Vähän seläsä tuntuu oudolta, nukahdin risti-istuntoon sillee, että väänsin pääni vieressä olevalle tyynylle. Kasa koulukirjoja, konsepti ja kyniä syli täynnä.

Joo niin mää menenkin kohta, kävin äskön pesemässä piiskan, niin kesti. Nyt luutuan hampaita.

Vähän seläsä tuntuu oudolta, nukahdin risti-istuntoon sillee, että väänsin pääni vieressä olevalle tyynylle. Kasa koulukirjoja, konsepti ja kyniä syli täynnä.

Varsinainen oppiminen tapahtuu unessa. Kun se luettu tallentuu pitkäkestoiseen muistiin.

Ja nyt alat nukkua kunnolla. Joku vitun pääsykoe tai mikä tentti sitten onkin on pitkällä tähtäimellä ihan vitun turha, mieti:
a) pidät itsesi terveenä ja hyvinvoivana ja opettelet pitämään itsesi terveenä ja hyvinvoivana
b) Luet pääsykokeeseen oman terveytesi kustannuksella ja totuttelet suoriutumaan erilaisista tehtävistä oman terveytesi kustannuksella

Noista toinen vaihtoehto on hyvä, toinen huono. Jätän hajoitustehtäväksi miettiä kumpi on kumpi.

Kiitos kaikille, olette ihania!

Rasvis, kiitos maan pinnalle pudottavasta esimerkistä. Mulla on taipumuksena olla opiskelun suhteen hieman perfektionistinen, joka usein ajaa tilanteen tuohon huonompaan vaihtoehtoon. Välillä pitää jonkun ravistella, että järki ei jätä. Mulla on tällä hetkellä menossa projekti, jossa opettelen kuuntelemaan kroppaa. Koin nimittäin talvella sen pisteen, jossa keho lopulta löi stopin, kun itse ei tajunnut. Nyt stressin iskiessä meinaavat vain kaikki ymmärretyt asiat unohtua. :s

Kyllä tämä tästä selkenee, kun muistaa ottaa päivä kerrallaan. Hyvää yötä ja kauniita unia!

Ei se nyt ihan niin mene että pääsykokeet on pitkällä tähtäimellä turhia. Lyhyellä tähtäimellähän ne on turhin asia maailmassa, mutta pitkällä ne sitten ratkaisee sen minkälaista työtä tekee lopun elämästään ja minkälaista palkkaa ansaitsee. Ei se rahakaan kasva puussa ja terveydestä on hankalaa pitää huolta ilman rahaa.

Mutta niin, jos nukahtaa esseen äärelle niin on kyllä aika mennä nukkumaan.

E: Jahas, elly onkin sitten vähän kovemman luokan koulupanostaja :D

Back
Ylös Bottom