Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jallua ennemmin.

jallu1071.jpg

Njää, ei tollasia jaksa. Pitää muutenkin säästää itseä huomiselle... :D

Pitäsköhän mennä vaan lukemaan kirjaa?

Ötyä taas kaikille omituiille yön kukkujille...

..."Otan kysymyksestäsi vaarin" ja rupean lukemaan kirjaa. Samalla voi päivystää duuniluuria.

Jaaha. Taas on univaikeuksia. Stressi painaa päälle. Saas nähdä miten huomenna pärjää neljän tunnin yöunilla, OLETTAEN että kohtaa saa unta. Treenit jää varmasti väliin.

Pitänee mennä lääkäriin hakemaan unilääkeresepti. Ihmeen perseestä tää nykymaailman meno.

Hohhoh, onpas Tuesday - snooze day olo tänään. Menin ihan ajoissa nukkumaan ja nukuin ihan hyvin, mut aamulla jotenki vetelöidyin :D
Onneks lähin vähä normaalia aikasemmin ajelee töihin, hyvä ku jaksoin ajaa kaheksaakymppii...
Sit pihassa päätin et piristyn, koska tulee kiirepäivä ja hain batteryn :haart:

Sama snooze day, mutta pakko lähtee ajaa mopedila! Vrooooom!

Sama snooze day, mutta pakko lähtee ajaa mopedila! Vrooooom!

Tehhään vaihtarit, tuu sää tänne mun töihin ja mä meen ajelemaan :)

^Oisit varmaan ajanu paremmin, kun olet hommia harrastanu. :D Tehään niin, että käyt ajaan käsittelykokeen mulle, niin voin olla viikon sun puolesta töissä. ;)

Ei jumpe kun simmuja väsyttää....kun vaan osais mennä ajoissa nukkumaan, mutta ei. Samperin töllö. :) Nytkin pitäis laskeskella kaikenlaisia juttuja töissä, mutta vähän väliin tulee haukotus, niin rupee jo nyppimään. :D Jos ottais jätskitauon?

Transportter kolmosta kattelen. Lievää repeilyä. Statham kengittää suoralla A8 audilla S63 AMG mersua karkuun :D Vaikka olis tehokkain A8 audi niin siinä on silti 320 heppaa vähemmän kuin tuossa mesessä :D

^Oisit varmaan ajanu paremmin, kun olet hommia harrastanu. :D Tehään niin, että käyt ajaan käsittelykokeen mulle, niin voin olla viikon sun puolesta töissä. ;)

Ai juma mikä tarjous! Kyllä kelpaa, vaihdetaan heti! Käsittelykoe on ihan hauska, sit ku sen hokaa. Mullaki meni monet treenit pieleen, ennen ku sain muutaman kullanarvosen vinkin. Sähän voit laittaa privaa jos haluut kysyä jotain? Mä rakastan neuvomista! :D

Kyllä on taas hienoa poliitiikan tekoa eduskunnassa. Porukka solvaa toisiaan minkä kerkiää ja mitään asiaa ei juuri sanota...

Hihihihiiiii! Nyt kelpaa hymyilla. Sain kurssini 3. parhaan arvosanan yhdesta ihan pirun vaikeasta esseesta. Koko oikiksen (melkein 300 oppilasta) arvostelussa olen parhaan parin prosentin joukossa.

Just tanaan valitin etta opiskelu on leventanyt persetta, mutta ei se nakojaan ihan turhaa ole ollut :)

Back
Ylös Bottom