Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo on muuten hienoa tuo auton päällystäminen "tarralla". Eihän noista huomaa että se ei olis maalattu.

Mites muuten saiskohan tommonen krominen pinta olla Suomessa? Luulis että tuo heijastaa liikaa?

Tänään taas oma-aloitteisuus toi jotain uutta, mielenkiintoista ja tyylille sopivaa duunia. Kyllä kannattaa vaan joskus olla ajattelematta sen enempää ja pistää ittensä likoon. :) Tuli aika jeespoks-fiilis :rock:

Se, että oon syönny jo ulosteelle maistuvaa salaattia, josta tuli vain vihaiseksi, ja yritän olla dietillä. Haista kakka, maailma! Elli is mad.

Ketuttaa oikeesti, että mutustin jotain kämästä salaattia, joka näytti ällöttävältä ja maistui anaalille. Olisin voinut vaikka syödä jotain hyvää lihaa, niin ei, minä vedän laiskuuttani jotain kuppaista salaattia.

Jos joku osaisi kertoa jotain Kapteeni Pirkistä tai lähinnä että miksi hän on suomalaisen kansan rakastama henkilö niin olisi ihan mukava :D

Nälkä on ihan tervettä. Se kertoo, että kropassa on: http://www.youtube.com/watch?v=pdjdLxRGs5U.

Vois lähteä salille. Sen jälkee vois laskea kuusi tuntia matematiikkaa ja syödä parsakaalia.

Haha! :D Oon kyllä ollu tänään jo varmaan puolitoista tuntia sen verran möks, että taitaa oikeesti olla trikoot vähän liian tiukillilla tänään!
Kiitos, tuo piristi mua vähän! :) Ja alan syömään iltapalaa. :haart:

Kuinka pitkään rasvalevitteet pysyy käyttökelpoisina? Huomasin just että olen käyttäny kanojen paistamiseen Beceliä, jonka parasta ennen -päiväys meni 2 kuukautta sitten.

E: pitäis varmaan postata tyhmien kysymysten kerhoon...

Back
Ylös Bottom