Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Awww, kelpaisko tujaus viskiä? Tossa ois Highland Park 16yo auki ja siitä vois ottaa sellasen mukavan siivun, takuulla rentouttaa. Sitä taitaa hiukan mennä illalla kun Suomi jyrää Ruotsin. Samalla vois vähän mäsäyttää ni jaksaa sit huomenna vedellä taas rautaa salilla.

Se on virallisesti kesä tullut kun naapurin akkakin puunaa mersuaan bikineissä!

girlifs.gif

Kai te veljet ja siskot seuraatte peliä illalla?

Awww, kelpaisko tujaus viskiä? Tossa ois Highland Park 16yo auki ja siitä vois ottaa sellasen mukavan siivun, takuulla rentouttaa.

Kyllä kelpaa, kiitos! Olen pian siellä! Olethan myös vahva, että saat pidettyä minut paikallani, kun huudan agrea tihkuen jääkiekon aikana?

Kai te veljet ja siskot seuraatte peliä illalla?

Seuraan varmaan sen verran et tarkastan tuloksen facebookista. Mihin aikaan peli loppuu?

Jaksanneeko tuota kattoa? Hävis tai voitti, niin eikö se ole syy ryypätä ja kun ei jaksa. :D

Vahvuus on suhteellista, mutta kyllä mie painissa taidan vielä siun kokosia pyöritellä aika helposti :)

Mää taidan olla harvinaisen huono painimaan, sillä mun kestävyysurheilija-exä voitti mut painissa, vaikka se paino jonku 60kg, eli oli ruipelo mies. Paini ei selvästikään oo mun juttu! :D

Nyt pitää painia hellästi, nimittäin auauau! Voi pylly-parka!

Haha! Kunno vakooja. ;)

Mitäs pyllyliikkeitä teit?

Ephe, meikäpä vahas Hondan tänään. Kyllä kiiltää! Kait olet antanu rakkautta Hondilles pesun ja vahauksen muodossa?

Sais nyt sen helevatin kortin, tosin sen jälkeen vaatis pyörän. :D

Back
Ylös Bottom