Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai Kaira on opettaja. Huhhuh. Tulee kaiken maailman pokekohtaukset mieleen heti. :D

Ai Kaira on opettaja. Huhhuh. Tulee kaiken maailman pokekohtaukset mieleen heti. :D

Hoho :D No totuuden nimissä mä olen vielä vähän epäpätevä. Gradu puuttuu, eli olen muodollisesti epäpätevä. Mut kakaroiden kanssa tullu oltua tekemisissä jo aika runsaasti. Ja onhan mulla Refen mulle antama teleskooppikarttakeppikin :D

No "pikkasen" eri asia Z06 ja ZR1 ;)

Vader Vette on pimeän puolen modaama, joten syö pieniä valkeita Lotuksia välipalaksi kuin läski muroja ;)

DSC_0689.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Saakeli ku on perseestä tuo sohvallanukkuminen, kärpäset kiusaa ja hiki roiskuu!

saakeli....

Koita jaksaa Elu! :) Muakaan ei kiinnostaisi herätä kuudelta, mutta ei se auta kuin laittaa itsensä nousemaan. (Jonka seurauksena mökötän kaksikymmentä minuuttia aamuteetä juoden peiton alla sohvalla)

Voisi kokeilla. :D Paitsi, että tuo 20 minuuttia on yleensä varattu tän mun hiuspehkon suoristamiseen. Sitte tulee vaan vähän kiire. :p

Elä ole tuommonen, ole luonnollisesti seksikäs pörröpää. :)

Back
Ylös Bottom