Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Havahduin laulavani ihan vitun kovaa ja taustalla tuli tämä biisi itunesista. Oli pakko vielä pistää uudestaan tulemaan että sai laulaa mukana, vittu mie oon seonnu yön aikana :hyper:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vois lähteä kaupungilla pyörähtään. Jos kävis sit vaikka makuunista hakee jonku hyvän rainan... ..ja karkkia... :jahas:

Mulla alakaa nytte ihan kauhia dietti! Vois oikeen julkisesti ilmoittaa panokset, joiden avulla motivoin tämän kestämään kauan. :D

What's up darlings? :haart:

Mulla alakaa nytte ihan kauhia dietti! Vois oikeen julkisesti ilmoittaa panokset, joiden avulla motivoin tämän kestämään kauan. :D

No anna tulla vaan :D

elly tulee mun kanssa söpöilemään sängyn pohjalle :)

OIOI! Voisin oikeesti lukea tuon! Ookko sää lukenu? :)

Tuossa se komeilee itselläkin kirjahyllyssä, ja oon sen lukenutkin. Pisti miettimään aika lailla.

Nyt joutuu Ephe ja Eki sopia keskenään kumman kainaloon tuun, karkkia tosin en suostu syömään. :D Ootte kultaisia! :haart:

Oho... Sahkoposti tayttyy viesteista "Reminder: Revision seminar next week" ja "Remember to attend revision lectures!". Mita mina teen? Ignooraan tietysti viestit ja lahden ulos :rock: Ens viikolla sit.

Nyt joutuu Ephe ja Eki sopia keskenään kumman kainaloon tuun, karkkia tosin en suostu syömään. :D Ootte kultaisia! :haart:

Eiköhän isoEki vie tällästä pikkupoikaa mennen tullen niin siinä on sovinnot sovittu :( Joo ei sulle karkkia ois näköjään riittänytkään :D

Kyllä musta riittää teille molemmille, jos vaan suostutte jakamaan mut! :D Joko sovitte vuorot, eli kellonajasta x-y olen Ephellä ja y-z Ekillä. Tai sitten kimppatreffataan, ja makoilen toisen kainalossa, ja toinen voi silitellä mun pohkeita! :D

Back
Ylös Bottom