Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hahah, heti ekana the Diary of a Sex Addict. Taidan siis katsoa sen :) Kiitos linkista! Kuvakin nayttaa olevan ihan ok.

Hahah, heti ekana the Diary of a Sex Addict. Taidan siis katsoa sen :) Kiitos linkista! Kuvakin nayttaa olevan ihan ok.

Suurimmassa osassa on mun mielestä hyvä laatu, ainakin sen mitä läppärillä koko näytön kuvana olen katsellut. Täysin riittävä ja ilmaisesta ei voi valittaa :D

Hereillä, hereillä. Baarista himaan, voisi lähteä koisimaan.

Änäriä teude, änäriä!!

Perkele että tuli huono olo kun joi joku 5-7 kuppia kahvia alle tuntiin. Siihen vielä 2 kananmunaa päälle niin on kyllä aika epämiellyttävä olo :(

Hieno voitto Tampa Baylta! Nyt vielä Detroitin voitto tai jatkoaika niin tulee edes vähän rahaa (huikeat 30e...)

Huono olo, ei muuta :D

e: ei pitäis tuota broidia jekutella aina. nytkin kävi herättämässä tuollaisella helvetin kovaäänisellä tuohitorvella.... .:D

Klara vappen bara vatten! Tohtori tanssittaa :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juu, hyviä vappuja vaan kaikille, vaikka ainakaan täällä Porvoon suunnalla ei mitkäänk ovin maagiset säät ole :(

Meinasin tehdä jo seuranvonkausketjun, jossa hakisin henkilöä katsomaan elokuvaa kainalooni, minä tarjoan sipsit, irtokarkit sun muut rasvat ja sokerit. Diettaajille olis kuningatar-rahkaa. Ajattelin kuitenkin vapun vuoksi pidättäytyä, ja esittää että biletän tänään kovaa! :D

Eli klara vappen, baila hela natten o dricka bara vatten osv! :D

Back
Ylös Bottom