Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikö kukaan täällä oo vielä valittanu topicin nimestä? Off-topic klo 06:00-24:00

Millon on 24:00? Off-topic klo 06:00-23:59:59 olis parempi :D

Häiritsee suunnattomasti

Mäkin olen miettinyt, että kumpaan ketjuun pitäis kirjottaa kun klo on tasan 24:00 eli 00:00
elly, eipä kestä.

Sain juuri melkein seitsemän vuoden pakkistelun aikana ekan varoituksen, suuresti yllättäen provoilusta parisuhdeosiolla. En osannut päättää, kuuluisiko tämä suursaavutus vitutus- vai iloisten asioiden threadiin, joten mainittakoon se neutraalina vaihtoehtona täällä off-topicissa.

Olikohan se MEE, joka anto varotuksen? Se oli eilen vähän semmonen.

Pitäis tehä sapuskaa että jaksaa lähtee mopoilee. Illalla ajelee karttinkia. Saa nähä mitä siitäkin tulee.. Ei sielä ainakaan hauskaa ole kun kaikki vaan ihan helvetin tosissaan yrittää voittaa ja sit armoton vitutus jos jää kaverille kakkoseks :lol2: Tärkeintä ei ole voit... VITUT!!

Tärkeintä on ajaa niin kovaa ja taitavasti ku pääsee. Jos joku muu voittaa, niin se huijaa tai sillä on parempi auto alla.

Nimenomaan. Onneks niissä on autoissa sykkii Hondan sielu ja sydän niin olen heti yhtä niiden kanssa :haart:

elly kulkee siis stringbikineissä koko päivän ulkosalla! Kauhia nymfo!

Kuka on sanonu et oon iso? :D

4323854952_e78da9fd9d.jpg

Ephe, is that you?

Olisinkin alottanu jo ton ikäsenä ni voisin ollakki kauhia köntti nykyään :D Voihan muuten päivän vanhaa jauhelihaa syödä? Vai saanko heti jonku ultimatebakteerin ja kuolen pois?

Olisinkin alottanu jo ton ikäsenä ni voisin ollakki kauhia köntti nykyään :D Voihan muuten päivän vanhaa jauhelihaa syödä? Vai saanko heti jonku ultimatebakteerin ja kuolen pois?

En söisi, siellä alkaa kasvamaan Escherichia colia aika äkkiä. Mutta en mää usko että kuolet. :D

Ja kyllä, olen se hävytön nainen, joka heruttelee parvekkeella puolialasti.

Back
Ylös Bottom