Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Evellä törkeen hyvä musiikkimaku ;)

Mullakin on hyvä fiilis! Vaikka en nähny jeboun peräsintä. Kai :D Nyt salille -->

Sain juuri melkein seitsemän vuoden pakkistelun aikana ekan varoituksen, suuresti yllättäen provoilusta parisuhdeosiolla. En osannut päättää, kuuluisiko tämä suursaavutus vitutus- vai iloisten asioiden threadiin, joten mainittakoon se neutraalina vaihtoehtona täällä off-topicissa.

Tänään on ollut poikkeuksellisen hiljainen ilta/yö Pakkiksella. Ja itseasiassa Facebookissakin on ihan kuollutta. Harmi.

Nii voip olla

Ahh vielä olis 3 päivää lomaa jäljellä. Ja viikon päästä urheilunseuraajalle unelmaviikonloppu tulossa... UFC 129 ja Jääkiekon MM - kisat alkaa. Ja on varmaan muutakin mutta nuita kahta olen itse odottanut kuin kuuta nousevaa.

Nuppi jumissa seitsemännettätoista tuntia naputellut tässä gradua ja ensi vuoden kurssijaksotusta. Alkaa tuo viski sen verran nukuttamaan, että voisi nukkumaan kohta painua.

Huh, olipa kohtuu helppo keikka. Mikä ihme siinä on että kännissä ihmiset koittaa tunkea vieraitten ihmisten autoihin, nytkin oli joku pässi tulossa kyytiin..

Hyvää huomenta rakkaat!
Kiitos, että olette ihania ja letkeitä tässä ketjussa. Kaikki mikä minua huonoina päivinä kyrsii pakkiksella, niin niitä asioita ei tässä ketjussa koskaan näy. Kiitos, jatkakaa samaan malliin! :)

Sain juuri melkein seitsemän vuoden pakkistelun aikana ekan varoituksen, suuresti yllättäen provoilusta parisuhdeosiolla. En osannut päättää, kuuluisiko tämä suursaavutus vitutus- vai iloisten asioiden threadiin, joten mainittakoon se neutraalina vaihtoehtona täällä off-topicissa.

Totuuden puhujia on vainottu halki vuosisatojen :)

Back
Ylös Bottom