Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ennen kuin sie hommaat ne VIPit ja pistät sitä säärtä tiskiin, niin en voi sanoa mitään. ;) Vai pitäiskö täälläkin alkaa tarjoamaa haluamalleen naiselle VIPit, että saadaan yksinäisille miehille säärtä.

Mä sain joskus vipit mut en laittanut säärtä näkyviin. Olen huono nainen :(

Hajottaa taas tämä oma laiskuus ja logiikka... "Ei mun nyt enää kannata mennä kirjastoon tekemään töitä kun se menee kiinni jo kuudelta, enhän ehtis paljon mitään." Niin...

Mä laitoin itestäni heti übersexyn stringikuvan kun hankin vipit! :)

Mä laitoin itestäni heti übersexyn stringikuvan kun hankin vipit! :)

Miksi muuten kukaan edes hankkisi vippejä?

Mulla on toisessa kankussa pieni lovi, koska tipuin penskana kiven päälle. Leikittiin kallioilla ja jostain syystä tipuin sellaselta isolta kiveltä missä meillä oli maja ja tietysti suoraan vähän pienemmän, terävän kiven päälle. Ei tullut verta eikä mitään, mutta snadi lovi jäi :D Tai siis sellanen pieni kuoppa.

Haha :D Mites Alyssalle maistuu Far Too Loud?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ennen kuin sie hommaat ne VIPit ja pistät sitä säärtä tiskiin, niin en voi sanoa mitään. ;) Vai pitäiskö täälläkin alkaa tarjoamaa haluamalleen naiselle VIPit, että saadaan yksinäisille miehille säärtä.

Tuo lukivika kertoo paljon.

Rahalla saa, vai miten se meni! :D

Ja mitä Pyr0 ja Ephe, vihjaatteko että mulla olisi taipumusta tietynlaiseen ajattelutapaan?

Haha :D Mites Alyssalle maistuu Far Too Loud?

Tykkään! Tekee mieli siivota ton tahtiin :D Tai tehdä jotain muuta vähän aktiivisempaa kuin jumittaa koneella (ei kuitenkaan niin aktiivista että lähtisin sinne kirjastoon...).

Far Too Loud on kyl omia lemppareita täl hetkel :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ah ihanaa, naapuriasunto on rikastettu kulttuurilla. Pääsen nauttimaan eksoottisesta kulttuurista mm. yöllisen älämölön ja kovaäänisen arabiankielen sekä voimakkaiden hajusteiden muodossa (deodorant). Eniten kiinnostaa keskiyön jälkeen harjoitetut ryhmäkokoontumiset asunnossa, jolloin keskustellaan kiivaasti ja kovaäänisesti varmaan jostain tärkeistä asioista.

Pyhä piNppi mikä olo! :D
Huhhuh, tuli kyllä oltua aika kuoseissa eilen :D

Susta on tullut ihan holtiton. Rauhotus vähän, ota vaikka oppia musta :)

Mähän otankin. 2009 Alyssasta sekä dam- Alyssasta :D

Hahah! Ei niistä kannata ottaa mallia, ne oli ihan holtittomia tyttöjä.

Pyhä piNppi mikä olo! :D
Huhhuh, tuli kyllä oltua aika kuoseissa eilen :D

Hihhihh...sulla on rapula :lol2:
Kait sä teit niinkuin lupasit.. ;)

Back
Ylös Bottom