Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja sitten... Celine. Nyt saa itkeä jo :itku:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt toi My heart will go on ei oikein toimi. Mulla on siitä erittäin hupaisat muistot ja ne ei liity romanttisiin hetkiin mitenkään. Kaunis biisi, mut ei enää itketä :D

Itte en tuota biisiä oikein halua ees kuunnella saati sitten ajatella. Sain kuulla että oma koira oli kuollut samalla hetkellä kun toi soi telkusta. Joten se siitä "romanttisuudesta".

e. siis toi Celinen biisi

Nyt toi My heart will go on ei oikein toimi. Mulla on siitä erittäin hupaisat muistot ja ne ei liity romanttisiin hetkiin mitenkään. Kaunis biisi, mut ei enää itketä :D

Arvasin, että nyt on jo liikaa Evelle :lol2:

Vielä parit. Sit nuq.

edit. Suorituspaineet lähti, kun Eve lähti. Nyt linkittelen itselleni musiikkia... hmm... :D

edit2. Böördi: Eiköhän sullekkin jotain löydy vielä :)

Kyseinen kappale on äänestetty jossain äänestyksessä muistaakseni maailman 8. parhaaksi kappaleeksi evör. Tää on oikeesti hyvä.

edit. Tää vois olla vimppa, ellei tuu vastalauseita.

edit2. Jos oisin kei, niin toi jantteri sais multa persettä ihan koska tahansa!

Jos sitä pikkuhiljaa nukkumaan menis.

Muuten pirun hyvä elokuva Dolan's Cadillac, kannattaa kattoo jos joku ei oo vielä kattonu.

Ui saatina! Oonkin ettiny tätä kappaletta jo tovin. No, nyt se löyty.

Pitäs vaihtaa trediä... kai sitten pitää musiikkilajikin muuttaa... Runaway!

Täten virallisesti ilmoitan (Feetwefeelwithin innoittamana), että minulla alkaa dietti. Ja nyt pysyn siinä. Mikäli rikon sitä, niin lopetan pakkiksella käymisen.

Örgh. Liha on uunissa ja leipää ja rahkaa naamariin. Oishan sitä voinut tietenkin aikaisemminkin herätä...

Täten virallisesti ilmoitan (Feetwefeelwithin innoittamana), että minulla alkaa dietti. Ja nyt pysyn siinä. Mikäli rikon sitä, niin lopetan pakkiksella käymisen.

Jes! Dietin aloituksella siis... :rolleyes:

Ephemeral: Miten sun pianohommat menee?

Mitä se Pyr0 siellä vihjailee, että meikäläisellä olisi tarvetta laihtua? ;D Noei, kunhan kiusaan. Kiitos tsempistä! :)

Btw, luin eka että kysyit miten Epheliinin panohommat menee...

Siinähän ne. Aika vähän tullut soiteltua mut eilen just kokeilin taas miten on opitut asiat muistissa ja hyvin on pysyny tallessa. Pitäis tota Nuvole Bianchea opetella kunnolla alusta loppuun :)

Siinähän ne. Aika vähän tullut soiteltua mut eilen just kokeilin taas miten on opitut asiat muistissa ja hyvin on pysyny tallessa. Pitäis tota Nuvole Bianchea opetella kunnolla alusta loppuun :)

Se on hyvä. Sitä voi ylläpitää ja sitten taas ku tulee inspiraatio, niin antaa mennä vain uusia biisejä jne.

Mitä se Pyr0 siellä vihjailee, että meikäläisellä olisi tarvetta laihtua? ;D Noei, kunhan kiusaan. Kiitos tsempistä! :)

Btw, luin eka että kysyit miten Epheliinin panohommat menee...

Ennen kuin sie hommaat ne VIPit ja pistät sitä säärtä tiskiin, niin en voi sanoa mitään. ;) Vai pitäiskö täälläkin alkaa tarjoamaa haluamalleen naiselle VIPit, että saadaan yksinäisille miehille säärtä.

Tuo lukivika kertoo paljon.

Joo siis kun nyt tota on soitellu vaan silleen että hätäsesti opetteli melodian ja vasemmalla kädellä tekee mitä sattuu niin ei kuullosta niin hyvältä, mut pitäis kunnolla syventyä noihin nuotteihin ja kattoa miten se oikeesti menee ja sit ruveta treenaa sujuvaksi ja kattoa onko toi mun soittotaidoilla ylipäänsä mahdollinen soittaa "oikein".

Niin miksikäs sitä sanottiin kun jonkun sanoo tai lukee väärin.. Että sanoo mitä ajattelee vaikkei siinä lukisikaan niin ;)

pitkästä aikaa :) lounli ailandin läppäbiisi jolla tuli julkisuuteen 2008.

Voin kuvitella PK:n tehneen oman version tästä jossa lauletaan "jizz on my laptop"

"opening vitutttaa thread and I jizz on my laptop.."

Hahha :D Eikö sulla oo muuta tekemistä kun jauhaa mun läpistä? :)

Back
Ylös Bottom