Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ootko kokeillu Serbian Filmiä? Siinä kans pätkä jota en kyl aio katsoo toista kertaa, tai suosittele kellekkään. Aivan sairas elokuva.
Täytyy pistää lataukseen. Vituttaa katsoa tuollaisia sairaita leffoja mistä tulee huono olo, jää myös törkeesti häiritsemään jos jättää väliin :D

Täytyy pistää lataukseen. Vituttaa katsoa tuollaisia sairaita leffoja mistä tulee huono olo, jää myös törkeesti häiritsemään jos jättää väliin :D

Jep, tuon takia itekki katoin loppuun sen, jos joku alotetaan ni se viiän sitten loppuun asti eikä vittu jätetä kesken :D
En kyllä edes tiedä onko tuon sairaampia elokuvia, katso traileri:

http://www.youtube.com/watch?v=1T6YM7RE5wQ

Tosin tuostakaan ei saa selvää edes ton perusteella kuin sairas se on.

Tuli katsottua The human centipede, jumalauta että oli häiriintynyt ja sairas leffa. Yksi ainoista leffoista joiden aikana mulle tuli oikeasti huono olo katsoessa.

Kaikki hehkutti tota että on jotenkin superkamala ja ällö ja alkoi oksettaa ym. Katsoin sen fin-tv:ltä sitten. Ja ei kyllä hetkauttanut. Ihan paska. Siis eihän siinä ees ollu mitään? Olihan siinä ihan ok idea mutta se ois pitäny näyttää paljon paremmin ja toteuttaa rajummin. Nyt siitä joutui puolet kuvittelemaan.

Tai ehkä mä oon jotenki vinksahtanut kun ei hetkauttanut suuntaan eikä toiseen.

Ootko kokeillu Serbian Filmiä? Siinä kans pätkä jota en kyl aio katsoo toista kertaa, tai suosittele kellekkään. Aivan sairas elokuva.

Tuo on loistava elokuva. Ehkä neronleimaus jopa... Toki se on sairas mutta aivan helvetin hyvä. Mä uskon että monenlaista settiä siitä mitä siinä on, tapahtuu oikeastikin. Ja niin tietty tapahtuukin. Köyhiä sorretaan, rahalla saa ja huumatut ihmiset voidaan pistää mukaan mihin vaan ja myydä sairaille paskiaisille. Tossa leffassa rikotaan kaikki hyvän maun rajat ja näytetään kuinka saatanan skitsoista asioista ihmiset diggaa. Maailma on kyllä paha. Niin ja tuossahan varmaan 90% setistä on laitonta, ei vain moraalitonta.

Itse en mistään warettanut, löytyy jonkun linkin takaa nettisivuiltakin ja voi katsella. En vaan muista mikä sivu.

Edit: Toi Serbian Film on kyllä semmonen että siitä en ihmettele yhtään että valtaosa sitä katsoneista on jättänyt leikin kesken. Henkisesti aika raskas leffa, ja aina kun kelaa että ei tässä nyt voi olla mitään pahempaa niin ei vittu, kyllä vaan on...

Tuo on loistava elokuva. Ehkä neronleimaus jopa... Toki se on sairas mutta aivan helvetin hyvä.

No kyllähän tuo yhteiskuntaa kuvaavana toimii hyvin (niinkuin listasit tuossa), kaunistelematta, vaikkakin kärjistetty, kaikki paska sullottu samaan purkkiin. Ja pääsee siihen mihin tähtää.

No kyllähän tuo yhteiskuntaa kuvaavana toimii hyvin (niinkuin listasit tuossa), kaunistelematta, vaikkakin kärjistetty, kaikki paska sullottu samaan purkkiin. Ja pääsee siihen mihin tähtää.

Joo. Mäkin yllätyin. Oon paljon nähnyt ja kuullut, mutta joku raja sentään...

Sää oot Eve vinksahtanut. Siivooppas muuten tuo 0600-2400 -tredi, kultaseni!

^ No kai mä vähän sitten oon...

Jaa siivoamaan? KÄSKYSTÄ!

Kyllä. Ja oli hetken aikaa hauska leikkiä että Ekillä olisi valtaa komennella mua. Oli jotenkin ihana ajatus kun kelasin että Eki käskyttää mut moderoimaan palstaa, fiilistelin sitä hetken ja sitten paikkani tietäen tein mitä minun pitikin tehdä. Aah.

Kyllä. Ja oli hetken aikaa hauska leikkiä että Ekillä olisi valtaa komennella mua. Oli jotenkin ihana ajatus kun kelasin että Eki käskyttää mut moderoimaan palstaa, fiilistelin sitä hetken ja sitten paikkani tietäen tein mitä minun pitikin tehdä. Aah.

:D

Tais tulla uneton yö tänne perkele! Suden hetki eikä väsytä pätkääkään, jotenkin levoton olo. Taidan kohta lähteä kävelylle tuulettamaan päätä.

^^Iltahan on vasta nuori! Ei tässä vielä kannata hätääntyä :) Mut ei kai sitä keskellä yötä kukaan lähde ulos käppäilemään?

Arvon yötrediväki, kummassa on kovempi saksofoonisoolo?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Weak noi molemmat on ihan legendaarisia. Toi Gerryn on törkeen hyvä, ja George Michaelin törkeen ällöromanttinen. Mä liputan ton zoorts maikkölin puolesta vaik se ei ehkä oo niin hyvä, mut ihan vaan sen takia että mulla on ihan super-romanttinen olo just nyt (enkä oikeesti oo romanttinen). Haluisin shampanjaa, kynttilöitä, ruusunlehtiä ja rakastelua.

:lol2:

Nyt löyty kova kappale!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom