Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä sulla oikeen on? AIDS?

Melkeen!
Puoli viikkoa sitten lopetin antibioottikuurin keuhkoputkentulehdukseen ja mykoplasmaan. Nyt todennäköisesti jotain poskionteloissa ja/tai korvissa...
Voin kertoa että alan oleen aika epätoivoinen ja räjähdysaltis itkuparkupotkuraivareille.

Voi vittu mikä olo saatana. Toivoin että huomenna olis jo salipäivä mutta vitunposket. Kattoo nyt jos tällä viikolla edes pääsis vähän varovasti kokeilemaan :rolleyes: SAATANA!!

Tuu Ephe tänne syömään mun kanssa lohtumättöä? I can feel your pain!

Btw, en oo pystyny treenata kahteen kuukauteen. Arvatkaa vain ketuttaako?

Jos teet mulle ruokaa? Mut sun kahen kuukauden treenitauko ei läheskään niin paha ku mulla kahen viikon ku oot kuitenkin jo valmiiks ihan törkee fitnesskissa. Toisin kuin minä joka oon tällänen mursunruhoinen paskakasa ja ois kauhea kiire päästä kesään mennessä edes vähän siveellisempään kuntoon. :jahas: Tosin ei toi kahen kuukauden kipeenä olo noin niinku olotilanakaan toki kivaa ole.

Ikävää tuottaa pettymys Ephe, ruumiinrakenteeni ei ole testoa pursuava fitnesskissa, oon enemmänki sitä yleisurheilijaosastoa, oonhan entinen juoksija! :D

Hyvä homma, Burana 600mg pitää kivun lähes pois tunnin verran. Nyt ootellaan iltaa, että saisi dropata vähän. Kouluhommat painaa päälle ihan 100-0, ja kohta elly menee itkemään peiton alle.

Nonii mut timmi kuitenkin :D Buranapuudutus on ihan hyvä. Vois huomenna ottaa töihin levyllisen neljäsatasia mukaan.

Mulla on enää levyllinen Buranaa jäljellä, pitääpä pyytää lääkäriä kirjottahan huomenna lisää.

Mikä siinä muuten on, että aina kun raahaudut sairaana ja kipeänä kauppaan ostamaan lohtusuklaata, niin törmäät johonkin työnantajaan/muuhun isoon kihoon? Esimerkiksi äskön tuossa sain jutustella erään pukuherran kanssa, ja tietysti hyvin söpö ilmestys olin hiukset märkänä ja pörrössä, kun laahustin tennarit jalassa siellä lääkehorkassa?

Kohtalon ivaa. Elämä sylkee naamalle. :rolleyes: En osaa nyt päättää pelaanko tietokoneella vai pleikkarilla vai katonko taas jonku Bondin.

Ota se essee siihen tietokoneen kaveriks ja käsipeilillä peillailet ja voivottelet sitä karvaselkkausta ja samalla dataat.

Eli et tee niinku mitään kunnolla :D

Tsättäät pakkiksella tietty. Oot ihan liian vähän kirjotellu viimeaikoina.
Söin just appelsiinin ekaa kertaa ~15 vuoteen ja oli muuten helvetin pahaa.

Elu, VIITEENTOISTA VUOTEEN? :O Oot jotain 70v tai jotain?

Ja Epheliini, tuohon mää aattelin pyrkiä! Rakennan isselleni pesän peitoista ja tyynyistä, ja sinne vien läppärin ja kansion pöydäksi, että voi raapustella! :)

Edit. Paitsi että mää oon naispuolinen. Kykenenköhän mää noin moneen asiaan yhtä aikaa?

No 70 hyvinkin. Mitä sä sitte luulit?
Sanoppa muuten oikeesti oma arvios. Kiinnostaa vähän tietää minkä iän mun teksteistäni voi päätellä.

Teen tässä iltapalaks kebabhampurilaisia. Kebabbia, sipulia, tuorekurkkusalaattia, cheddaria, hampurilaismajoneesia ja salaattia väliin. Ja oon dieetillä. Vaihtoehtona ois ollu tietenkin paistijauheliha ja parsakaalisosekeitto. Saatan kyllä syödä illemmalla vielä sen parsakaalin.

No 70 hyvinkin. Mitä sä sitte luulit?
Sanoppa muuten oikeesti oma arvios. Kiinnostaa vähän tietää minkä iän mun teksteistäni voi päätellä.

Mää oon muuten maailman huonoin arvioimaan kaikkea tällasta. Mulla ei yleensä ole mitään hajua ihmisten iästä/painosta/pituudesta jne. Eli voit ihan yhtä hyvin olla 13-vuotias kirjaston koneella dataava pikkujäbä, tai Pertti aka Pertsa, 65-vuotias Nokian kehitysinsinööri.

Veikkaisin kuitenkin 20-30. On mulla vielä tarkempi arvaus pääni sisällä, mutta en tohi heittää ettet polta mua roviolla rangaistukseks jos pahasti väärin menee! :D

Back
Ylös Bottom