Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tännehän näköjään sitten perustettiin tsättiklubi.
Kyllä muuten potuttaa pimennysverhot, jotka ovat puol metriä irti seinästä. Auringonvalo paistaa ihan täysillä sieltä välistä ja heräsin tänään kahdeksalta... Täytyy ennen kesää teipata noi verhot seinään kiinni, koska on melko vittumaista herätä klo 04:00 siihen, että aurinko paistaa silmään.

Mitähän sitä tänään keksis. Kattoiskohan vaikka pari Bondia tuolta kokoelmista kun eilinen oli taas niin loistava mikä telkasta tuli. Musta tulee kyllä isona Bondi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tiesittekö, että forumiin on semmoinen modaus, että ketjun voi muuttaa liveketjuksi. Ajaxin kautta paukkuu viestit sitä mukaa mitä porukka kirjoittaa.

Mikä on Ajax?

Aijaa. Sehän ois eri kätevä tälläsessä paskanjauhamisketjussa.

Mää oon pahoillani aiheuttamastani tsättäilystä ja off-topicista. Voisin mennä puhuhan isselleni seuraa vaikka pikkukivistä.

Kyllä Bondit on hyviä :rock:
Mä puolestani ajattelin lähiaikoina katsastaa erään vanhahkon mestariteoksen n:ttä kertaa.

elly mitäs tässä. Näin unta että mun ranskalainen ystävättäreni näytti rintansa mulle webcamissa. Muuten kyllä ihan normipäivä, posettelin vähän peilin edessä ja totesin, että selkä tarvitsee lisää massaa. Enkä edes oo kehonrakentaja, mutta kaikki bodausvideot ovat vääristäneet mun käsitykseni ihmisfysiikasta.

E: miksei ihmiset anna "upottaa" näitä videoita? Ihan perseestä tommonen.

Kylmyyshän ei aiheuta lunssaa. Eikös siitä oo jotain tutkimuksia ollu ettei "vilustumisen" ja flunssan välille oo löydetty mitään yhteyttä? Aina jotain pöpöjä vaan mitkä aiheuttaa..

Mie olen kuullut ja luullut, että flunssa johtuu siitä kun kylmä laskee vastustuskykyä jolloin sitä sairastuu helpommin. Sitä funkiota tämän alla en kyllä tiiä. Ehkä keho keskittyy lämmittämään kehoa ja passittaa hoitajat kotia.

Heh, söpö tuo elly sun teoria. Ehkä tosiaan kehon syväjäätyminen aiheuttaa sen että kehon terveyspoliisit ei pääse bakteerien luokse ja juoksevat hidastetusti "Ei hitto eii päääse eteeenpäin" :D

Mää oon pahoillani aiheuttamastani tsättäilystä ja off-topicista. Voisin mennä puhuhan isselleni seuraa vaikka pikkukivistä.

Aika vaikea se on puhua offtopiccia offtopic -ketjussa? Ja jos luet tuon lauseen, niin huomaat sen olevan paradoksi! :D

Hihi, kiitti! :) Oon höpsö blondi, yrittäkää ymmärtää! :p
Ja niinhän tuo paradoksiksi menee, tuntuu vain että höpötän jotain tyhymää oli ketju mikä tahansa!

Alfaromeo156jts_05_lg.jpg

Ihan järjetön fever! On se tyylikäs :)

Vanteethan kruunaa koko komeuden. Kyllä se italiaano osaa ton tyylin päälle.

978d1053456098-alfa-147-156-gta-noire.jpg

Toi vannemalli ois kyl viel hienompi.

Mitä se elly sielä huutelee :D

Vanteet on rumat.

Tänään oli taas "another day in paradise". Nice.

e:

Back
Ylös Bottom