Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää ystävänpäivää myös sulle, Behem0th. :dance2:

Vittu miten paska päivä jotenkin. Päätäkin särkee eikä jaksa salille mennä. En menny eilenkään. Pitäisköhän pelata pleikkaria pitkästä aikaa.. Tekis mieli napostella jotain mut ei oo mitään hyvää kun oon olevinaan dieetillä vaikken olekkaan laihtunut yhtään.

Vittu miten paska päivä jotenkin. Päätäkin särkee eikä jaksa salille mennä. En menny eilenkään. Pitäisköhän pelata pleikkaria pitkästä aikaa.. Tekis mieli napostella jotain mut ei oo mitään hyvää kun oon olevinaan dieetillä vaikken olekkaan laihtunut yhtään.

Elä sie pleikkaria kuluta. Itelläkin jääny vähäiselle käytölle...

Napostelu... Huh, itelläkin muka joku laiharidietti menossa, mutta eihän pienestä miehestä jää kuin luut ja nahka, jos sitäkään. :D
Itsekuria. :)

Joo kattelin Top Gearii taas vaihteeks mut nyt voisin kyl koittaa Hot Pursuittia taas pitkästä aikaa. Interceptor? Anyone?

Kävin työhaastattelussa. Loistin taas totuttuun tapaani sielä. "Joo sulla näyttääkin olevan paperit hyvässä järjestyksessä. -Joo mä koitin ne laittaa aikajärjestykseen.." :lol2: Vittu mikä pässi :D

Back
Ylös Bottom