Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä teitä kaikkia saatana vaivaa? Mulla on hyvä fiilis. Ottakaa oppia.

Aamuyön vitutukseen. Kyseinen kuva tulee tatuointina maaliskuussa jatkoksi tohon oikeanpuoleiseen käsivarteen, jonka "teemana" on kuolema. Sitähän varten täällä ollaan, että kuolema tulee ja korjaa pois. Loppupeleissä kun kaikki elämän aikana tehdyt teot ovat ennen pitkää merkityksettömiä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuon tyyliseen musaan sopii sit lueskella tällaisesta paikasta: USP Florence ADMAX. Wikipediassa lisää. Multa loppu totutut surffailusivut, niin piti keksiä jotain muuta, kun on tylsää.

Kyllä siinä saa ihmisellä aika pahasti viirata päässä, jos lähtee musiikin/peliviihteen perusteella lahtaamaan toisia tms. Mulle musiikki on loistavaa terapiaa kun on huono olla ja ei ole ketään läsnä jonka kanssa jutella. :)

Kyllä siinä saa ihmisellä aika pahasti viirata päässä, jos lähtee musiikin/peliviihteen perusteella lahtaamaan toisia tms. Mulle musiikki on loistavaa terapiaa kun on huono olla ja ei ole ketään läsnä jonka kanssa jutella. :)
Mitä nää oikein meinaat? :D Tunnelmasta oli kyse, mutta ei tässä mun ajatuksenjuoksuun tarvitse tarttua sen enempää.

Tuolla oli oikein vangeille tarkoitettu käsikirja: http://www.bop.gov/locations/institutions/flm/FLM_aohandbook.pdf. Tää on roskaviihteen saralla jopa ihan mielenkiintoista.

Tunnelmahan on tuossa musiikissa mitä mainioin vaikka mihin :D Ja noissa jenkkien huipputurvallisissa vankiloissahan tunnetusti on enempi niitä nee... siis tummaihoisia afrikkalais-amerikkalaisia henkilöitä ja ne sitten kuuntelee sitä räppiä ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_prisoners_at_ADX_Florence

Nää on tainnut tuupata suureksi osaksi terrorismista tuomittuja tuonne. Näyttävät olevan paljolti Lähi-idästä. Lisäksi sitten jotain joukko- ynnä sarjamurhaajia sun muita veijareita mistä lienee. Tuskin ensinmainitut ainakaan hirveän kovia räppimiehiä.

Mutta tuollainen musa ei sovi alkuunkaan hiljaisiin yön tunteihin. Jos raskaampaa pakko olla, niin vaikka Type O Negativea toi jotain vastaavaa tunnelmakamaa.

Back
Ylös Bottom