Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nuo on kanssa kaikki käyty läpi moneen kertaan, tuo Yahtzeen tyyli vaan koukuttaa kovasti, varsinkin kun arvosteluissa vilisee pelejä joita on itse pelannut ja tajuaa että kaikki mitä se niistä höpöttää on oikeasti ihan totta. Assassin's Creed ykkönen ja kakkonen hyviä esimerkkejä.

Huomenta. jaahas kahvi on ready:) Mites kahvi ja kreatiini käyvät yhteen? Ostin eilen kirjaston poistomyynnistä vuoden 2007 bodaus lehdet 1,5€ maksoivat.
Yhdessä niistä lehdistä luki että jo kupilllinen kahvia voi kumota kreatiinin vaikutuksen. Itse en kyllä oikein usko tuota. Tiedossa on kyllä ollut että kahvi voi heikentää kreatiinin tehoa, mutta että jo kupilllinen? Olen aina ollut siinä uskossa että kreatiinin tehot tippuu jos pannu kaupalla vetää.

Huomenta. jaahas kahvi on ready:) Mites kahvi ja kreatiini käyvät yhteen? Ostin eilen kirjaston poistomyynnistä vuoden 2007 bodaus lehdet 1,5€ maksoivat.
Yhdessä niistä lehdistä luki että jo kupilllinen kahvia voi kumota kreatiinin vaikutuksen. Itse en kyllä oikein usko tuota. Tiedossa on kyllä ollut että kahvi voi heikentää kreatiinin tehoa, mutta että jo kupilllinen? Olen aina ollut siinä uskossa että kreatiinin tehot tippuu jos pannu kaupalla vetää.

Kai tuo aika höpöhöpöä on, ellei se kahvi sitten suoraan poista sitä kreatiinia. Eikö joku vanha sanonta ole että kuppi kahvia poistaa kaks kuppia vettä, eli juo vaan puol litraa vettä sitä kahvikupillista kohti niin kai se on sillä kuitattu :)

Tepellä on jo tommonen.

Melko varma tieto.

Saletisti. Ja tämmö(set)sen

bmw-s1000rr-superbike-01.jpg

Kuulin muuten huhua että kuuntelet bemarissasi vain ja ainoastaan tätä biisiä!?!?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No kai sitä voi vielä jonkun hetken odottaa, jos vaikka muutkin yöeläjät ehtisi ryömiä sieltä kiviensä alta ja uskaltautua paikalle.

Vittu kun meni päivä nopeesti, koulusta kauppaan, kaupasta pukuhuoneeseen, pukuhuoneesta salille, salilta pukuhuoneeseen, pukuhuoneesta diskoon (järjestäjäks ala-astelaisille...), diskosta kotio, kotona saunaan ja saunasta tähän. Kello jo päälle 12, huhhuh!

Mä kävin tänään töissä! Allasvalvojana maailman pienimmässä kylpylässä jossa neljän tunnin aikana yhteensä 23 mummoa kävi sen puolisen tuntia jokainen lilluttelemassa porealtaassa. No, palkka juoksi siinä musiikkia kuunnellessa koko ajan joten en valita.

Back
Ylös Bottom