Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun isä aina värjäsi viiksiään, kun olin nuori. Se oli huvittavan näköistä, kun se talsi vessasta ulos värjäysessioidensa jälkeen viikset ihan mustina mutta tukka oli edelleen punertavanruskea.

Kyllä on kurjaa olla perheen ainoa blondi. Tai kaljuhan minä olen kun ei hiustenkasvu anna paljoa vaihtoehtoja.
Sitten joskus voin ylpeänä kasvattaa pälvikaljun mutta en vielä kun tytöt ei ehkä tykkäisi :D Ei käy koiraa karvoihin katsominen :)

Voi vittu mikä päivä takana. Töistä mutsille syömään ja siitä kotiin päikkäreille viiden jälkeen. Noh, heräsin yhentoista aikaan. Hohhoijjaa.. Se siitä treenistä.. Jos huomenna paremmalla onnella.. Eli tänään, kai.

Nii ja missä kaikki on ja miksi kaikki on hiljaa? Pakkiksen yleistä lukee tällä hetkellä 67 henkilöä. Ilmottautukaa!

Aika hemmetin nyhveröä porukkaa 90%. Ei tee mitään vaikka salee lukee taustalta tätä ketjua munat huurussa. Tai siis pallit suussa vai miten se menee.

Miks naiset ei kakkaa? Kuulin huhuu et sielt tulee vaa hyväntuoksusii tuoksuja.

Naisilla se paska haihtuu elimistöstä lähinnä puheiden kautta. Jälkipäästöiksi siitä jää vain ruusuntuoksua.

Naisilla se paska haihtuu elimistöstä lähinnä puheiden kautta. Jälkipäästöiksi siitä jää vain ruusuntuoksua.

Aa se selittääki miks naiset ei ikin käy vessas ku pissil. Mut oon kuullu myös huhuu et naiset piereskelee joskus salaa yksin peiton alla. Eikai tämä ole totta?

Aa se selittääki miks naiset ei ikin käy vessas ku pissil. Mut oon kuullu myös huhuu et naiset piereskelee joskus salaa yksin peiton alla. Eikai tämä ole totta?

Kaikki ei myöskään pissaa. Naisilla pissaamista tasapainottaa kusen taltioituminen päähän. Piereskelystä en tiedä.

Baarista tulin kotiin rakkaani. Hirviä adhd, eikä edes mitään erityistä humalaa päällänsä. :(

Tänään tuli melkein 2cm lunta:dance:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.