Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika normaalia näin ruskassa. Pitäiskö itsekkin alkaa laittaamaan alushousuihin puhelinumerolappu kiinni, niin saisivat omistajan kiinni jos sattuu kalsarit karkailemaan omille teilleen?

Ei pöllömpi ajatus, vähän niinku tarhassa aina nimikoitiin jokainen vaatekappale. Kandee vaan sitten pyyhkiä takamus huolella..

Ooh, mä niin haluun veneen.. :kuola: (pääsis jopa mökille silloin)

The glory hole

Lake-Berryessa.jpg

2971774_cfcd330b35.jpg

Hemmetti kun yritän löytää kuvan sellasesta pienestä pikaveneestä jossa on hemmetin iso kromattu moottori. En vaan löydä.. :(

Haist ny.. :D

Tos on vähän sen tyyppistä mitä hain..mutta toi moottori on edelleen liian pieni.

speed+boat+zelastchancegarage.jpg

Kylli! Noita tullut nähtyä monenmoista männävuosina Californiassa. Oli aina kiva herätä järven mökillä aamulla aikaisin (yleensä darrassa) kun toi moottori lähtee käyntiin. :D Muuten ihan hiljaista, mutta sitten yks kaks...*wroom wroom*

Ooh, mä niin haluun veneen.. :kuola: (pääsis jopa mökille silloin)
long time dream....pääset kyytii ko hommaan sen Donzin :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Löytyy muuten Tanpereen suunnalta yks tuollainen vehje. Sillan alituksessa saundit aika kohdallaan.

Serkku rakensi kerran katamaranin itelleen. Se tais yhen kesän, tai kaks sillä ajella ennen kun onnistui silpomaan sen. :D Sen pikkuveli osti mun faijalta kolme vuotta sitten mun faijan rakentaman pikaveneen, jolla se aikoinaan kilpaili. Nyt se on yrittänyt fiksata sen kuntoon taas... Toivottavasti ei hajota sitä. :rolleyes:

Niiden keikkaa kattomaan joulukuun alussa, lippukin on jo tallessa. ;)

Back
Ylös Bottom