Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna voisi olla taas vaihteeksi hirveässä kännissä, johan sitä viimeksi viimeviikolla tuli oltua. Paula Koivuniemeä rokkailemaan paikalliselle tanssilavalle, vois ottaa tavoitteeks lentää ulos reilusti ennen pilkkua. :D

onkohan sitä tullut "vanhaksi" kun nykyään vkpl illat menee kotona rahkaa syödessä ja pakkista lukiessa, eikä baareissa!

Jussi Vares istuu lasillisella kirjailija Luusalmen kanssa.

LUUSALMI: Mikä panee miehen juomaan?
VARES: Naiset.
LUUSALMI: Ei sulla mitään naista ole.
VARES: Juuri näin.
LUUSALMI: Ja jos sul olis nainen niin sä joisit päästäkses siitä eroon et sä voisit juoda kun sul ei ole sitä.
VARES: Pirullinen noidankehä.

Vares ottaa huikan.

Seittemältä pitäis lähtee töihin, mitähän sitä vielä keksis... Yörytmissä oon vieläkin, ei nää aamut vaan oo mun juttu.

Oliskohan nyt univelat kuitattu tältä viikolta. Torstaina töitten jälkeen "päiväunet" 18.00-06.30 ja eilen kävin taas päikkäreille klo 18 ja heräilin tossa tunti sitten.

Univelkaa tais itelläkin olla kun nukuin puoleen kahteen asti tänään ja vieläkin on väsynyt olo.

Kirsikat on kyllä hyviä, rock ja pop!!! :kuola:

Nam.....

633925944063103425-Cherries.jpg

Kirsikat on hyviä kyllä

diva_cherry.jpg

Mulle tulee kirsikoita reiteen!!! :dance: ;)

Vois tässä jouten kertoa tän päivän mamma-stoorin, jotkut kaverit pitää mun ja mutsin välisiä keskusteluja jo ledendaarisina. :D

Oltiin Aleksi13:lla ja kateltiin laukkuja siellä, annoin omani mutsille pidettäväksi kun kokeilin yhtä olalleni ja ennen kuin se ehti edes avata suutaan sanoin sille tomerasti "joo joo, kauheen painava, mitäköhän kaikkea mulla on siellä sisällä ja jne jne..." mutsin peruslaulu joka ikinen kerta kun se pitää mun laukkua. No ei siellä ollut kuin lompakko, puhelin, pieni "meikki"pussukka ja sateenvarjo...ei paljoa siis.
Noh, mentiin kattomaan yhtä toista laukkua ja otin siitä edestä samanlaisen mutta toisenvärisen pois tieltä ensin. Laukku oli muuten tosi kiva mutta siinä oli hassunmallinen ylälinja. Siitä vähän mainitsin ääneen ja mutsi heitti "no mut tässä sunkin laukussaon tämmönen..." ja rupes hypistelemään sitä vastaavaa, mutta toisenväristä laukkua jota pidin kädessä. :facepalm-moment: "Mutsi, ei se oo mun laukku!!"

Sitten vähän ajan päästä se heitti tosta noin vaan "pillu." Oli pieni :wtf: hetki mulla ainakin ja kysyin että mikä mättää ja sainpahan vastauksen...

Kuka tietää mistä vois olla kyse? :D

Back
Ylös Bottom