Mulle tulee kirsikoita reiteen!!! :dance: ;)
Vois tässä jouten kertoa tän päivän mamma-stoorin, jotkut kaverit pitää mun ja mutsin välisiä keskusteluja jo ledendaarisina. :D
Oltiin Aleksi13:lla ja kateltiin laukkuja siellä, annoin omani mutsille pidettäväksi kun kokeilin yhtä olalleni ja ennen kuin se ehti edes avata suutaan sanoin sille tomerasti "joo joo, kauheen painava, mitäköhän kaikkea mulla on siellä sisällä ja jne jne..." mutsin peruslaulu joka ikinen kerta kun se pitää mun laukkua. No ei siellä ollut kuin lompakko, puhelin, pieni "meikki"pussukka ja sateenvarjo...ei paljoa siis.
Noh, mentiin kattomaan yhtä toista laukkua ja otin siitä edestä samanlaisen mutta toisenvärisen pois tieltä ensin. Laukku oli muuten tosi kiva mutta siinä oli hassunmallinen ylälinja. Siitä vähän mainitsin ääneen ja mutsi heitti "no mut tässä sunkin laukussaon tämmönen..." ja rupes hypistelemään sitä vastaavaa, mutta toisenväristä laukkua jota pidin kädessä. :facepalm-moment: "Mutsi, ei se oo mun laukku!!"
Sitten vähän ajan päästä se heitti tosta noin vaan "pillu." Oli pieni :wtf: hetki mulla ainakin ja kysyin että mikä mättää ja sainpahan vastauksen...
Kuka tietää mistä vois olla kyse? :D