Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

viinakaappi3.jpg

(Tyhjä viinakaappi) :D:D:D

closed-sign.jpg

Hmm..tulin vähä reipas puoli tuntia sitte kotia ku olin pyörimäs tuola Sjoella näin tanga markkinooren kunniaksi ja tulipahan siinä sitten samalla päästyä Poliisi-TeeVeeseen.. =D

Itte olin takapenkillä ku kaveri kössähytti tasa-arvooses mopoauton kans yhtehen.mopsikka tuli vasemmalta nokkahan.
Tairanpa mennä viä huomennaki...tai siis tänään...jos vaikka ottaas vähä kuppia..

Hmm..tulin vähä reipas puoli tuntia sitte kotia ku olin pyörimäs tuola Sjoella näin tanga markkinooren kunniaksi ja tulipahan siinä sitten samalla päästyä Poliisi-TeeVeeseen.. =D

Itte olin takapenkillä ku kaveri kössähytti tasa-arvooses mopoauton kans yhtehen.mopsikka tuli vasemmalta nokkahan.
Tairanpa mennä viä huomennaki...tai siis tänään...jos vaikka ottaas vähä kuppia..

hohhoh, huomenta. Puoli kolmelta koitin mennä nukkuu ja äskön heräsin.... Päivällä pitäs olla skarppina mutsin 50v juhlis :D. Onnea yritykselle sanon mä.

Olin just töissä 6-17 ja huomenna ois kanssa samanlainen päivä edessä. Pilaa kyllä viikonlopun täysin kun ei oikein mitään voi enää lauantai-iltana tehdä.

Homoläskikusipäät :rock:

Ötyä.

Back
Ylös Bottom