Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en pysty juomaan punkkua, enkä kyllä valkkariakaan. Olen kymmeniä kertoja yrittänyt opetella mutta aina tulee yrjörefleksi. Ei voi mitään.

Energiajuomaa tai kahvia naamariin. Tai sitten parin tunnin torkut niin johan piristyy. Raitis ulkoilma auttaa myös.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuskalipun kunniaksi. Kaikille Tuskaista ja hyvää Ötyä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sinänsä erikoinen väite, koska tuohan sattuu olemaan enoni kämppä. Monet leikit leikitty tuolla takapihan altaalla.

Harmi, vietin kesälömani isäni kanssa vuonna -99 tuolla. Ollaankohan me sukua?

Sinänsä erikoinen väite, koska tuohan sattuu olemaan enoni kämppä. Monet leikit leikitty tuolla takapihan altaalla.

Harmi, vietin kesälömani isäni kanssa vuonna -99 tuolla. Ollaankohan me sukua?

..Ja mä oon runkannu tuola puskassa ja kattonu kun lapset leikkivät vesileikkejä..

Vittu jätkät oli mun taksvärkkipäivänä mulla linnunpelättimenä ja nyt sitä ollaan jo leikitty ja lomailtu mun kämpillä. Vitun homot! Olisi pitänyt sillon aikanaan syöttää tuollaiset loiset jollekkin noista mun lemmikeistä!

Popsin sit kaks tabua sirdaludia, ku ei lääkärin määräämästä yhestä tabusta ollu mihinkää. En kyllä vieläkää tunne et tää vaikuttais, ei ees väsytä. Taitaa olla kusetusta koko "lääke"...

Testaa tylsyyteen tätä mitä meitsin puudeli tuossa puol tuntii sitten, tais olla silläkin tylsää. Jos vielä sen videon sitten Eve saisit sendattua, alasti toki.

:lol2:

Mä voisin toteuttaa samanlaisen videon vaikka heti, mutta mulla ei ole mitään koiranraksuja tai nameja minkä perässä voisin lattialla kieppua ;)

Voi olla, että joudun katsomaan Invictuksen joskus uusiksi. Nyt oli vähän liian väsynyt Kaira, alkoi simmu luppasta jo ekan 20 minuutin jälkeen...

Back
Ylös Bottom