Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu, sitäkin.;)

Pimeitä hommia? ;)

Vindi saapuu paikalle muskeleineen? :D

Melkeinpä vois tullakkin megeen, en kyllä vaan tiedä kerkeenkö täältä Helsingistä takas lahtee perjantaiksi. Vielä on muutettavaa jäljellä, itse en siis muuta vaan olen apuna.

Melkeinpä vois tullakkin megeen, en kyllä vaan tiedä kerkeenkö täältä Helsingistä takas lahtee perjantaiksi. Vielä on muutettavaa jäljellä, itse en siis muuta vaan olen apuna.

Dodih. Sieltä vaan sit bongailee tällästä rillipäistä ultimate vinkuheinää :D

Mulla alkoi tänään loma! Lukuunottamatta pientä puheviestinnän hupsuttelukurssia, jota on taas huomenna kello 10-16, toivottavasti kesäkuu menee hitaasti, ei kiinnosta työt, eka kesäkuu moneen vuoteen, ku kerkeää vähän huilatakin. :)

Dodih. Sieltä vaan sit bongailee tällästä rillipäistä ultimate vinkuheinää :D

Pittee koittaa spotata, mikäli siis pääsen vkl:lläks himpeen. :)
Paljo maksaa liput ja saako ovelta?

Pittee koittaa spotata, mikäli siis pääsen vkl:lläks himpeen. :)
Paljo maksaa liput ja saako ovelta?

Ei hajuakaan lipuista tai ovista. Mä meen perjantaina ovelle ja katon mitä tapahtuu :D Mutta jooh.. nyt mentävä unille.. Öitä Pakkiksen fileille.

pakko lähtee syömään.

e.vindicatif: joo, sitähän se duuni on. Tosin lyhyt urakka luvassa, joten ei pahemmin lämmitä.

Mut hei, mieti sitä et moni on ilman mitään duunia. Sait sentäs jotain. ;)

Moi itselles.

Klo 01 aloin elpymään ja klo 03 loppui uni, mitähän ihmettä. Kroppa tais luulla että sitä alettiin vaan jolleki pidennetyille päikkäreille ja that's it. Että hyvää huomenta kaikille.

Mahtava sää \,,/
Mahtava bändi \,,/
Mahtava keikka \,,/
Mahtavat kannut eräällä mustaan horotoppiin pukeutuneella neidolla, joka seisoskeli siinä parin metrin päässä \,,/

Öitä. Tai aamuja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom