Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joojoo ihan kohta! :D Tulin vaan koneelle tsekkaamaan sahkopostin... Ja facebookin tietty. Ja jumituin.

Se on ihmeellinen tämä webin voima. Saatanallinen keksintö. :D

Se on ihmeellinen tämä webin voima. Saatanallinen keksintö. :D

Ala muuta sano! Varsinkin kun mulla ei ole omaa lapparia niin on pakko kayttaa yleisia koneita silloin kun niilla ei ole jonoa...

Nyt meen kylla nukkumaan. G'night :)

Semidarra, niskasärky+hedari, pakkis ja autokuume (täälläkin). Sekä skitsofreenipappa, joka käski mun painua helvettiin. Näistä on hyvä (työ)yö tehty. Not.

Nettiauto kohta koluttu läpi...missä mun match made in heaven -kiesi?

ketään muita viimehetken opiskelijoita hereillä? 4 tunnin päästä englannin kokeeseen, puuttuneita kirjotelmia ym. tehdessä kulunu aika, vielä yksi 150 sanan aine pitäis tehdä. Sitten voikin paneutua sanakokeiden pariin, niitä ois edessä 4kpl :D vois käydä vaikkapa kahvit keittelemässä

Hyvää iltaa.

Soinut tää biisi päässä tänään urakalla. :D
Hauskinta on se, että yleensä kuuntelen vaan Metallia tai hardcorea.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
s_594065.jpg

Hyvää iltaa vuan.

Just muuten tajusin , että on oikeasti keskiviikko. :D
Työhaastattelu klo 1500. Tätä tää loma teettää, menee ajantaju kokonaan.

Iltaa. Pitäis tää viikko jaksaa viel töissä ja sit alkaa 2 viikon loma. WUHU!! Perjantaina kattoo Peer Günttii :D

kesäkuu ilman duunia, joten pitää todellakin toivoa että aika kuluis nopeasti.:D

Heinökuussako on sitten hommia? :)

Iltaa. Pitäis tää viikko jaksaa viel töissä ja sit alkaa 2 viikon loma. WUHU!! Perjantaina kattoo Peer Günttii :D

Ephe:kin paikalla, missäs günt on perjantaina?

Back
Ylös Bottom