Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siinäpä vasta haaste. Kuka ottaa vastaan? Lavallinen valioita vuorokaudessa :D

Mielummin vedän soija 90 kun valiiiota :D

Mielummin vedän soija 90 kun valiiiota :D

Mä söin tänään puoli kiloa valioo töissä... RAAKANA!! (koska se on niin sementtia ettei siihen voi edes sekottaa mitään:jahas:) Piti tietenkin vielä näyttää siltä että se maistuu hyvältä, kun työkaverit oli paikalla. Koska olenhan oikeasti rahkan ystävä.

Eli siis pussillinen soija 90 ja lava valioita. Anyone?

Mä oon täältä landelta, niin ei ketään kiinnosta :D

Pakkotoisto yllytyshullut. "4 valion maitorahkaa ja pussi soija 90 isolaattia. Palkintona mainetta ja kunniaa." :D

Vitsku: Kamppailulajikeskuksella treenaan.

Vois tehä videon, jossa aion syödä lavallisen valioita.

Otan ekasta yhen lusikallisen ja sanon "ei pysty enempää, liian jäykkää tavaraa, ei pysty"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi saatana tota videota. Mikä tätä nykynuorisoa vaivaa.........

Hmm, taitaa olla toi video lahdesta ellen väärin kuullut ja taidan tuntea toisen noista kuvaajista :D

Ja ainakin erskan lavassa on 12, soon niiinqu rahkamaailman mäyräkoira.

Lahdestapa tuo ainakin poikien juttujen perusteella. Kovia poikia.:D

Onko siel keskukses kuinka hyvät pelit ja vehkeet laitteiden osalt? Millasta porukkaa käy?

Hmm, taitaa olla toi video lahdesta ellen väärin kuullut ja taidan tuntea toisen noista kuvaajista :D

Ja ainakin erskan lavassa on 12, soon niiinqu rahkamaailman mäyräkoira.

Voivoivoivoi.....:D Ehrnamia on joo se 12 mt en oo valion lavoja edes nähny. Mut pakko niittenki jossain lavoissa on olla... Tietty joku 20 kpl lava :dance2:

Lahdestapa tuo ainakin poikien juttujen perusteella. Kovia poikia.:D

Onko siel keskukses kuinka hyvät pelit ja vehkeet laitteiden osalt? Millasta porukkaa käy?

Kamppis

Porukka on ihan jees. Tuolla treenas entisen coyoten pokekin. :D
Muutama rhp löytyy, mutta eikös joka salilla vähintään yksi sellanen ole.

Nyt pitäis kiskasta palkkari feissiin, ajatuskin etoo. :urjo:

Back
Ylös Bottom