Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

MISSÄÄN!! :D En oo kyl sua kaupungilta spotannu kertaakaan. Ainakaan tietoisesti.
Oon ollu piilossa, no eivaine. Hieman ongelmia, pitänyt niitä puida + koulussa vielä viimeinen rutistus ja ansaitulle lomalle. =)

Oon ollu piilossa, no eivaine. Hieman ongelmia, pitänyt niitä puida + koulussa vielä viimeinen rutistus ja ansaitulle lomalle. =)

lomaa on ollu sellaset 3kk jo :D

Yön hiljaista aikaa. Tässä pojille hiustenlaittovinkkejä:

Lahti rokkaa! Valloitetaan koko yötread Lahden voimin.;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mullaki on ehkä ens viikko jo lomaa vaikka luulin ettei olis kesällä yhtään :) Wuhu!! Tänää oli kyllä niin hyvä treeni taas pitkästä aikaa että toinen Wuhu!!

Mä pistän hanttin ja lujaa! murr

Hei camoon, saat lavan ehramia jos liityt meihin? ;)
E: tosin oon pa, vitamiini tarjoo :P

Hei camoon, saat lavan ehramia jos liityt meihin? ;)

viimene päiväys jo menny? :D Voin kelaa sitä vuodatusta ku joutuu muille lahjottaa.

Treenaako nää pakkiksen Lahden jäbät vai louskuttaako ne vaan leukoja?:D

vaihtelevasti, vie tuo salibandy aika paljon aikaa.. Kynishän tässä ollaan, mutta pikkuhiljaa

Leukoja tässä vaan louskutellaan.. Oli meinaan ehrman loppu ja joutu valiota ostaa. Siinä sitä onkin louskuttelemista.

viimene päiväys jo menny? :D Voin kelaa sitä vuodatusta ku joutuu muille lahjottaa.

On mulle käynytkin joskus noin, ostin lavan ja puolet oli vanhoja. :D

Aaaand we have a deal.. Toimitushan tohon sisältyy toki eikö? :D

Eii, ku sun pitää muuttaa lahteen ekaks. Ensin työ, sittten huvi. Huvina on se 12 erskan lodju.

Molempia. :)

Iltaa iltaa.

Melko väsynyttä...mutta silti:lol2::lol2:

sierra_jattaa_horatio.jpg

Missäs päin pojat vaikuttaa? Melkosia louskuleukoja kaikki tyynni.:D

profiilistahan tuon näkee:nolo:, pitää varmaan varoa ettei mua kohta stalkata..

Back
Ylös Bottom