Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aukaisin juuri kilon broiskufileepaketin ja pelmahti sellanen paskanhaju taivaille jotta...tais olla pilaantunu...eräpäivä huomenna. Ei se kylmäketju aina toimi.

Aukaisin juuri kilon broiskufileepaketin ja pelmahti sellanen paskanhaju taivaille jotta...tais olla pilaantunu...eräpäivä huomenna. Ei se kylmäketju aina toimi.

Toi on kyl aina niin perkeleen luksusta... Mulla yleensä käy niin, että se jääkaapissa oleva viimeinen Ehrmann on aina homeessa just kun aamulla nälkäsenä pitäis jotai ruokaa saada...

Toi on kyl aina niin perkeleen luksusta... Mulla yleensä käy niin, että se jääkaapissa oleva viimeinen Ehrmann on aina homeessa just kun aamulla nälkäsenä pitäis jotai ruokaa saada...

Kyllä. Ihme ettei mulle oo tullu vastaan yhtään homeista eeramia, on tullu niitäkin jonkin verran lapioitua.

Ai sekö tarkottaa että ne on pilaantunu?! :D Mie taas olen luullu että kaikennäköiset kanalintulihat haisee pierulta aina.

eDit: Ei muuten mullekkaan ole vieläkään sattunu kohdalle tuota homeista/pilaantunutta Ehrmannia. *koputtaa puuta*

Kalkkunanliha haisee ainakin just avattuna ihan järkyttävälle, ikuiset traumat tullu siitä kun useamman kerran kakoi ettei laatta lentäny lihaa leikatessa....

Sehän on pakkauskaasu joka haisee kun paketin avaa hyvät naiset ja herrat. :)

hoho, eka tähän aikaa

Voi ny saatana. Toisen paketin raapasin auki, eikä mitään ongelmia. Ainahan ne vähän tuoksahtaa, mutta tuo nyt oli niin puhdasta paskanhajua kun olla voi:D

Iltaa.

Ai palstalla vai kaupungilla? Auto siskolla lainassa, sen takia ei ole tullut pyörittyä. :D

aina ne lahtelaiset kukkuu täälä;)

Back
Ylös Bottom