Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitä varten niitä asioita pitääkin käydä hoitamassa. :)
Kela, minä ja koulu kustiin vähän erilaisia asioita ja niitä pitää käydä puimassa huomenna.

Oikein. :)

eDit: Mitä hittoa! Joko se kello on noin paljon. Tässä taas näkee nämä aikasin nukkumaanlaitot...

Oikein. :)

eDit: Mitä hittoa! Joko se kello on noin paljon. Tässä taas näkee nämä aikasin nukkumaanlaitot...

Jeps, sen minkä olen elämästä oppinut niin mikään ei koskaan mene suunnitelmien mukaan. :D

Jeps, sen minkä olen elämästä oppinut niin mikään ei koskaan mene suunnitelmien mukaan. :D

Niinhä se on. Jotenkin tuo nukkuminenkin on niin hiton tylsää, tosin niin ehkä valvominenkin ilman tekemistä. Onneksi tuon aikamatkan aikana ei tarvi mitään tehdä.

Nyt tuli yhtäkkiä mieleen espanjan opettajan lausahdus tältä päivältä. "Tässä maailmasa on ainakin yksi ihminen, joka ajattele sä ole TOSI kaunis, mä lupaa se. Mä uskoa tässä maailmasa on useampiki ihminen, joka ajattele sä ole tosi kaunis. Ja siitä ne kaikki ongelmat sitte alka."

Blaaaaaaaaaaaaaah, miten tylsää! Asiaa ei edes auta se, että mummot on keskellä yötä lähdössä joululahja ostoksille ja syövät kusiletkujaan eli virtsakatetrejaan. Stnan Alzheimer. Aamulla ei edes pääse nuQ kun pitää klo 12 olla kuuntelemassa jtn väitöstilaisuutta :jahas: Sit oiskin kouluhommat melkeinpä kokonaan ohi ja paperit viimein hommattu!

Huomenna voi olla hieman väsynyttä reeniä ja olemista muutenkin. :zzzz:

Elämä on parasta laiffii. Mene chillisti ja ota villisti Pode hyvä. Onks malmin east bodys ilmanen eka kerta?:D

Haha, käskystä sir :D

Toki siellä on :) Millos olit tulossa? Voitas vetää toisillemme tapposetit, tai no, sinä konkarina lähinnä mulle :D

Eiku aloin ottaa tässä tämmöstä matkauslähestymistapaa köyhän pojan budjetilla ja kävin viikonloppuna tuolla Helsingin Viikissä jumpalla. Oli ihan mukavaa jengiä ja vielä kun ilmaista oli. Näin iso hoonki ku kaaras autolla viereen mustilla laseilla (mä hoidan mä hoidan).:D Malmin mestat vois tsekkaa ihan ohimenne joskus tässä. Eikös siellä nuo Vihavaiset ja muut veijarit kelmeile?:D Päivästä en ossoo sanoo, mutta eiköhän tos ens kuus vois hilpasta.

Eiku aloin ottaa tässä tämmöstä matkauslähestymistapaa köyhän pojan budjetilla ja kävin viikonloppuna tuolla Helsingin Viikissä jumpalla. Oli ihan mukavaa jengiä ja vielä kun ilmaista oli. Näin iso hoonki ku kaaras autolla viereen mustilla laseilla (mä hoidan mä hoidan).:D Malmin mestat vois tsekkaa ihan ohimenne joskus tässä. Eikös siellä nuo Vihavaiset ja muut veijarit kelmeile?:D Päivästä en ossoo sanoo, mutta eiköhän tos ens kuus vois hilpasta.

Että ihan Viikissä kävit. Missä siellä? Yliopistolla vai. Mie asuin siellä ennen :D Viikissä siis, en yliopistolla.

Juu, siellähän Jukka ja Mikko ja kumppanit jumppaa. Ja minä tietenkin ;) Tarttuu omiinkin sarjoihin tuo manaus..Jukan suusta kuuluu "Perkele!", mä oon tyytyny ihan vaan vittuun :D

Hyvää yötä mokkakikkelit ja lättäpimpit!

Anteeks nyt mut mikä helvetti on lättäpimppi? Oonko mie tyhymä tai muuten vaa sivistymätön?

Vitsku sanoi:
Katteleppa priva kun töiltäs kerkeet....

Tokihan mie aina kerkeen, toisella kädellä pitelen kusiletkuja jyrsiviä ninjamummoja sängyssä ja toisella tsättään pakkiksella. Oon hei tehohoitaja ;)

Oon hei tehohoitaja ;)

Haha, sijamuotovirhe, piti sanoo tehohoidoSSA!!!! :D En voinu vastustaa teemuvesterismiä.. Ja oisko lättäpimppi sellanen istumatyötä tekevä? Aikamoinen littuvittu kai sellainen on? En sitte tiiä.

Mutta minä menen nyt nukkumaan! Hyvää yötä, mussukat :haart:

Back
Ylös Bottom