Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylhän tuo hyvin höpisee :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko kyseessä muuten piristysoperaatio vai ns. huolto-operaatio? Vahva tuntuma on kyllä tosta ensimmäisestä:D

Nooh, varmaan tuo ensin mainittu. Jotain tämän tyylistä http://www.youtube.com/watch?v=UMy3kAa0Wbo
Tosin jos lukemat jää alle 6sadan kaakin, olen henk koht hieman pettynyt.

Mä pääsin kunnon kajareista kuunteleen viimein tämän:

http://www.youtube.com/watch?v=vYNCtUAA8QI

Mä olen kuullu tuon jossain:love:

Should I pull an all-nighter? Vois olla hyvä idea tähän saumaan, sit ois kaikki lopputyöt paketissa ja vois keskittyä olennaiseen, eli kesäkursseiluun ja töihin.

Voi saatana tätä valion rahkaa. Ihan törkeetä jööttiä. Ehrmann oli loppu.. Taas..:jahas:

Meijjän kaupassa on aina palijo eermannia. Kiva juttu on se :D Mä oon varmaan ainoo joka sitä sieltä raahaa ku aina on hyllyt täynnä.

Täältä oli jo kahesta eri kaupasta loppu... No kyl tää tää maustettuna menee nyt, mut huomenna pitäis töissä syödä paljaaltaan evääks. Tätä kun syö niin tulee bodattua noita nielemiseen tarkotettuja lihaksiakin ainakin... Lihaisten tasainen treenaaminen...

Kerjäsit oikein :) Onpahan ollut päivä, voi että. Tuli höpöteltyä henkeviä yhden kaverin kanssa. Siitä on pitkä aika kun on tosissaan jonkun kanssa henkeviä jutellut. Hyvä mieli tuli tästä. Iloinen kairaliini.

Joo o. Kyl se nyt on mentävä unille taas. "tänään kyllä ennen yhtätoista maate.." JÖÖÖ!!

"Notkea kuin norsu, ketterä kuin kehitysvammanen" Pitäsköhän alkaa harrastamaan jotain urheiluakin, kun naidessakin alkaa hengästymään, vaikka moottoriurheilua:) Eka diiettiviikko takana ja paino -6kg, miehestä jäljellä enää 110kg pelkkää terästä!

Parit sons of anarchyt ja maaten. Huomenna vapaapäivä, pitää tosin käydä hoitelemassa hieman asiota. Vituttaa jo valmiiksi.

Parit sons of anarchyt ja maaten. Huomenna vapaa päivä, pitää tosin käydä hoitelemassa hieman asiota. Vituttaa jo valmiiksi.

Muista käydä salilla. Sitä ei sovi unohtaa...

Muista käydä salilla. Sitä ei sovi unohtaa...

Sitä varten niitä asioita pitääkin käydä hoitamassa. :)
Kela, minä ja koulu kustiin vähän erilaisia asioita ja niitä pitää käydä puimassa huomenna.

Back
Ylös Bottom