Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saatanan jälkiviisaus! Moe!

Yks työkaveri oli äsken kysymässä jotain ku kävelin ohi. Jäi lause kesken ja kysyin sitte, että "no mitä olit sanomassa?"
- "eiku luulin, että olit yks noista pokeista. Oisin vaa kysyny et pääseeks lavaa jo purkaa"
Vastasin nohevana tietysti, että "kiitos kohteliaisuudesta :)"
- "No hyvä että sen voi noinki ottaa :D"

Kyllähän täällä vielä yks kattoo kahtatoista vihasta miestä http://www.imdb.com/title/tt0050083/. Kestävyys vaan alkaa loppuun kesken, että pakko kohta mennä unten maille. Muita valvojia paikalla?

Iltaa.

Jatkan siitä mihin eilen jäin, eli samaa leffaa vieläkin kattelen. Eipä tästä pariin tuntiin vielä nukkumaan pääsekään, kun kuskiksikin menin vähän lupautumaan.

Dataan yksin kotona = normiviikonloppu

Miten saan perusteltua itelleni, että käyn tankkaamassa vaikkei oo rahaa ja ajan ABC:lle ostamaan nachoja, dippiä ja kokista leffan kattomisen ohelle, vaikka oon dieetillä? 5pv ollu dieettiä vasta eli mättöpäivästäkään ei oikein voi vielä puhua.

Tuosta tankkauksesta en tiiä, mutta tuon dieetin voit selitellä itsellesi jaksottamalla mättöpäivän aikasemmaksi. Eli kuvitellaan että tarkotus sulla oli DDDDDDM DDDDDDM jne. mutta nyt jaksotatkin tuon mätön aikasemmaksi eli DDDDMDD DDDDMDD jne.

Nukuin sitte pienet päikkärit päivällä 13.00-19.00. Menee varmaan jonki aikaa ennen kuin uni tulee silmään...

Ma teen tota harva se paiva. Silti n.4h paasta pystyy jo ihan hyvin menemaan kunnolla nukkumaan. Mulla tosin on erinomaiset unenlahjat, nukun vapaapaivina helposti iltapaivaan asti.

Nytkin oon menossa nukkumaan. Olen tosin ollut koko paivan menossa toissa ja grillailemassa, joten ei ihmekaan... Tein viela sen virheen etta poltin, joten nyt vasyttaa aika paljon.

Huomenta... Illan toinen leffa loppu just ja kuskiksi ei sitten tarvinnutkaan lähtä, niin vois lähtä koisimaan. Öitä rakas Pakkis

Back
Ylös Bottom