Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pölläsen vitamiinin replan: Kröhöm, Yön aikaa murrikoille.
:D

Jos katsoisi vielä muutaman sons of anarchyn jakson ja menisi sitten nukkumaan.

Ei kyllä menny minun tajunnanvirtaan tuo Valhalla rising leffa. Varmastikkin olen liian tyhmä tajutakseni, mutta olihan se nyt oikeasti ihan paska. No ainakin nukuttaa ihan helevetisti enemmän...

Jaahas, sitä olisi toisessa tarkastuksessa vaaditut korjaukset tehty dippatyöhön ja viimeisen läpiluvun jälkeen tuon voisi kuulemma sitten tulevalla viikolla viimein laittaa painoon. Muut suoritukset pitäisikin olla jo ok, joten ehkä minusta sitten kesäkuussa viimein tulee valmis DI.

Treenikin kulki tänään ihan mukavasti(mavessa vyön kanssa 5*6*190kg ynnä muut apuliikehilppeet lisäksi) erityisesti siihen nähden, ettei kyllä kiinnostanut enää juurikaan tämä viimeinen treeni tästä pätkästä, mutta olihan se tehtävä suunnitelman mukaisesti kuitenkin. Nyt sitten viikon keventelyt treeneissä ja viikon päästä voisi viimein lähteä pitkästä aikaa vähän painimaan ja lyömäänkin, mitä ei ole työ- ja koulukiireiden takia ollut virtaa harrastaa yli puoleen vuoteen. Muitakin holdilla olleita harrastuksiani olen viime viikkoina jo vähän herätellyt henkiin. Life is good :)!

Ai niin. Tietysti tällekin iltaa on iltapalaksi reilu kimpale tanskalaista possun ulkofileetä :kuola:. Seuraavaksi voisikin siis suunnata yöpalan kautta nukkumaan, että jaksan huomisesta lähtien alkaa kiriä kiinni viime aikoina vähän rästiin jääneitä työtunteja.

NP: Sabaton - Talvisota

Mä oon nyt vartin tuijottanu tätä lausetta, eikä se vieläkään ole kääntäny itseään.. :D

Jylli, kuulostaa erittäin hyvältä toi sun dippatyön tilanne, etköhän sä sen saa jo pian painoon :)

Mä päätin just, että lähden kyl syksyllä BJJ:n alkeiskurssille. Kauhean kivanoloinen laji! No, siis se on kontaktilaji, joten pakkohan siitä on tykätä :D

Jylli, kuulostaa erittäin hyvältä toi sun dippatyön tilanne, etköhän sä sen saa jo pian painoon :)

Mä päätin just, että lähden kyl syksyllä BJJ:n alkeiskurssille. Kauhean kivanoloinen laji! No, siis se on kontaktilaji, joten pakkohan siitä on tykätä :D
Koetahan olla hajoamatta noihin omiin rästihommiisi :).

BJJ on varmaan muuten ihan ok, mutta kun siinä ei lyödä ollenkaan ja ne puvut ovat tärkeässä osassa. Lähde vaparikurssille, niin siellä on kontaktia ja pääsee vääntämäänkin.

Nyt tämä laittaa koneen kiinni ja lähtee valmistelemaan nukkumaanmenoa.

Jaahas. Meitsi joskus viimeeks huudellu täällä ketjussa. Ryää tuplaposti!! :dance2: Nojoo... Voisin alottaa kunnon naamakirjan ystäväpiirin laajennustalkoot. En oo aikasemmin noita tuttuja sielä pitäny mut vois ruveta lisäilee... Nyt ollu siinä 10 henkilön pinnassa facebook kaverit. Mites Pakkiksen alkuiltaan?

Munia munia..

Munat suussa, oravanpyörä käynnissä. Tänään ei oo muuta ehtinytkään tehdä kuin töitä, syödä ja käydä kaupassa. Sama juttu huomenna.

Tuolla toisaalla on keskustelu meneillään, tosin nyt nuo munakkaat änkesi tänne.

Ei vielä, oottelen muutamia palikoita vesileikkauksesta.

Onko kyseessä muuten piristysoperaatio vai ns. huolto-operaatio? Vahva tuntuma on kyllä tosta ensimmäisestä:D

Back
Ylös Bottom